KIRGIN ÇİÇEKLER - 108

779 25 1
                                    

Emir, Eylül'ün bayılmasını fırsat bilerek onu eski bir mekana getirmişti. Tahir kapıyı kırmış olsa bile içeride kimseyi bulamamışlardı.
Emir, Eylül'ün ellerini ve ayaklarını bağlamış ve onu koltuğa yatırmıştı.

Emir;Sana yazık küçük hanım. Kocan arkamızdan iş çevirmek neymiş öğrensin bakalım.

Tahir, Ali'ye haber vermişti. Ali karakoldaki işini bırakıp hızla eve gelmişti.
Ali içeri girmişti. Sonra bir telefon sesi geldi. Odadan geliyordu ses.
Ali hızla odaya girdi ve telefona baktı. Eylül'ün telefonuydu ve biri arıyordu.
"Doktor Sahra"
Ali hızla telefonu açtı.

Dr;Eylül Göktürk?

Ali;Ben eşi, Ali Göktürk?

Dr;Eşinizin hemen hastaneye gelmesi gerekiyor. Dış gebeliği var..

Ali;Dı-Dış gebelik mi?

Dr;Ölüm tehlikesi çok yüksek. Lütfen hastaneye gelin.

Ali;Gelemez..

Dr;Ne?

Ali;Kaçırıldı...

Ali sinirle telefonu yatağa fırlattı.

Ali;Kahretsin..

Kader ve Songül Ali'nin yanına geldi.

Songül;Ne oluyor Ali? Ne oluyor?!

Ali;Eylül'ün dış gebeliği varmış...

Tahir;O kız bulunacak. Benim oğlumun hayatını kurtardı. Böylece bekleyemeyiz. Ali düşmanın falan var mıydı senin?

Ali;Yok.. Yoktu..

Nefes kuşkulandı. Ve Ali'ye baktı.

Nefes;Geçen yıl bir mafyayı enselemiştin. Oğlu hapisten kaçmış. Haberde gördüm. O yapmış olmasın..

Ali;S***ir.

Cemre;Ne yapacağız?

Ali;Tahir, sen şu adresi al. Git Güney'le ben de diğerleriyle bir mekan daha var oraya gideyim.

Tahir;Tamam.

Serkan, Ali ve Mert hızla diğer mekana gitmek için arabaya bindiler. Ali ekip çağırmıştı. Tahir ve Güney'de arabaya binmişti.

...

Eylül yavaş yavaş gözlerini açmış ama yine acıyla suratını ekşitmişti. Emir onun uyandığını görünce histerik bir şekilde sırıtmıştı.
Eylül eline tırnağını geçirmişti. Ağzı bağlı olduğu için bağıramıyordu. Ama gözünden düşen yaşlar canının yandığını belli ediyordu.
Emir sandalyeden kalktı ve eğildi.

Emir;Ne o polisin karısı. Canın mı yanıyor?

Eylül hiç bir şey diyememişti. Emir ise duvarda asılı olan bıçağı almış ve Eylül'ün karnına tutmuştu.

Emir;Kocan olacak Ali, bir kadına bunu yapamaz. Ama ben seve seve bebeğinden akan kanları seyredebilirim. Ne dersin? Belki de şu an o belgeyi değiştirdiğim için acı çekiyorsun. Nasıl yaptım biliyor musun?
Önce kaçtım, ve bir arkadaşıma gittim. Senin belgeni hastaneden aldım ve üstünde "dış gebelik görülen" bir kadının belgesine senin bilgilerini girdim. Yoksa sen şu an dış gebelik falan yaşamıyorsun. Hamilelik sancısı bunlar. Ama ben seve seve bebeğinin düşmesine yardın ederim.

Eylül yapma dercesine başını sallıyordu ki,
Büyük kapı bir anda kırıldı.

Ali, diğer yerde Eylül'ü bulamayınca hızla buraya gelmişti. Arkasından Tahir de gelmişti. Ali hızlıca Emir'in üstüne atladı.
Emir bıçağı elinden bırakmadığı için Eylül'ün karnını çizerek yere düşmüştü.
Ali ve Tahir Emir'i döverken, Eylül kan kaybettiği için gözlerini yavaş yavaş kapatıyordu..
Sonunda Ali onu fark etmiş ve hızla kucaklayıp arabaya bindirmişti. Tahir sürücü koltuğuna geçmiş arabayı sürüyordu. Ali, Fadik'e haber vermişti.
Ekipler Emir'i almış ve karakola götürmüşlerdi.

Aşk Tesadüfleri Sever (EyAl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin