#19# ŞIKLI BÖLÜM

163 13 35
                                    

 Evde oturmuş can sıkıntısından geberiyorsunuz  birden bire telefonunuza bildirim geliyor, bildirimde Creepypasta kostüm balosuna VIP girişinizin olduğunu  öğreniyorsunuz ve   kafayı yiyorsunuz. ( kim yemez ki ) Sen hangi CP karakteri olacağını düşündüğün sırada telefonun çalıyor   telefonunun zil sesi de Slenderman I Got Ya sende Slenderman ı yapmaya karar veriyorsun (Aslında Slenderman ın su "Slenderman Slenderman" diye baslayan olacaktı da  vazgeçtim )

 Hazırlanıyorsunuz; teninizi beyaza boyuyorsunuz, gözünüze beyaz lens takıyorsunuz, sim siyah saçlarınızı pırasa gibi dümdüz yapıyorsunuz ( saçınız siyah değilse siyaha boyuyorsunuz ) üstünüzde siyah bir ceket içinde beyaz bir gömlek ve gömleği süsleyen kırmızı bir kravat ,( bu arada gömleğin tüm düğmeleri ilikli ) altınıza siyah diz altı fazla dar olmaya bir etek giyiyorsunuz, ayağınıza siyah üstünüzle uyumlu bir ayakkabı giyiyorsunuz, makyaj yapmıyorsunuz onun yerine dişlerinizin bir kısmını sivreltiyorsunuz ve elinize son olarak ta bir evrak çantası alıp balonun bulunduğu yere gidiyorsunuz. 

 Baloya vardığınızda balo görevlisine size gönderilen mesajı gösteriyorsunuz oda size bir kart veriyor, karta isminiz yazıyor ve sizi VIP bölümüne alıyor;  VIP bölümünde çok az insan olduğunu  fark ediyorsunuz ve olan kişilerinde kostümleri  pek hoşunuza gitmiyor bazıları hariç onların kostümleri profesyonel bir şekilde hazırlanmış olduğundan hoşunuza gidiyor . Siz bir masaya oturuyorsunuz oturur oturmaz VIP bölümü dolmaya başlıyor. VIP bölümü hafiften dolmaya başlayınca   garsonlarda yemekle içecek sevisi yapmıyorlar ama bir dakika garsonların size farklı yiyecek ve içecek verdiğini fark ettin ama ses etmedin içinden "Bu işte bir gariplik var." dedin  ve dediğin gibide oldu.

VIP bölümündeki tüm misafirler birer birer kusmaya ve bayılmaya başladı. Sizde otomatik olarak neler olduğunu anlamaya çalıştınız ama pek bir şey anlayamadınız. Bu yüzden yerde yatan bir bayanın yanına gittiniz ve iyi olup olmadığını sordunuz, adam size hiç bir şekilde ses vermedi. Sizde adamın ölüp ölmediğini kontırol ettmek için adamın bileğinden namzına bakçaktın ki bir el bunu enğeloldu... elin sahibine baktın ve küçük çaplı bir şök yaşadın çünkü elin sahibi Slenderman be sana bakarak:

-San tavsiyem onlara dokunmazdım. Vücutlarına aldıkları  madde onlara iç kanma ve benzeri bazı etkenler sunuyor . Temas yoluylada insanlara bulaşa bildiğinden dolayı dokunmaman bizim açımızdan çok önemli çünkü senin gibi katıl olma potansiyeli çok yüksek olan birini kaybetmez bizim açımızdan tam anlamıyla zarar olur.

   Der demez Slenderma'nın 3 kardeşide yanınıza gelir.

Splendorman:
- Abi !!! Bu kız böyle baya tatlı görünüyor. Ally' e yaptığın gibi onuda bizim türümüze benzer bir tür yapamaz mısın?

  O sırada Slenderman kardeşinin dediğini onaylardasınız kafasını salıyor ve birden tüm kardeşler size ellerini uzatıyor.( Ellerini sana uzatma nedenleri senin kimin yardımcısı ya da kimin yanında kalacağını karar vermen için işte)

Kimin elini tutarsın?

A) Splendorman

B) Slenderman

C) Offenderman

D) Trenderman

Y/N:
Ben A diyorum siz ??


(Meraba canlarım özlediniz beni ? OWO )

Creepypasta Sen Olsan Ne Ederdin ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin