Hihihi döndüm. Sorunumuz Shindong!

286 43 20
                                    

Bakın anlamıyorsunuz. Hemi de heç biriniz! Yeter ulen! Biz Shin Hyung'un yağlarını seviyoruz tamam mı?! Bizim besin kaynağımız o! Onun yağlarıyla yemek yapıyoruz biz sizi cahiller!! Onun göbeğinde uyuyoruz. (Büyük olduğu için hepimiz sığıyoz) Geçen gün hayranlar "O şişmn .s.s." deyip bizleri sevmeyecek diye ağlamaya başladı. Üstelik onunla beraber milyonlarca ELF'i de ağlattı! Leeteuk Hyung az kalsın bunun için onu dövecekti ama göbeğine çarpınca başka bir tarafa fırlayıverdi. O da ayrı bir sakar he -,- Her neyse! ELF Shin'i destekleyince biraz sustu falan... Aman sanki biz çok mu zayıfız? Ben comeback öncesi zayıflayacağım diye barsaklarımı bozdum. O göbekten kurtulmak için ıkındım lan resmen!  Ben de tombiğim yani kkkk~ Seviyorum bu tombikliği. Gerçi Eunhyuk gibi biriyle aynı yurttaysanız kompleks yapmamak mümkün mü?  Siwon falan demeyin sakın. O bebe seksi falan değil! At o, at! Seksi olan benim! Çoh seksiyim bak. Baktın mı? Okay -,- Neyse Shin Hyung seni ve güzel yağlarını çok seviyoruz. Bak bizim besin kaynağımız sensin. Lütfen aç bırakma bizi. Zaten menajer hyung az yiyin diye tepemizde! Sen de olmasan... Askerde bizi özle tamam mı?  Özleminden öl hatta! Hihihi Heechul Hyung sen gideceksin diye geceleri hönkürerek ağlıyor. Sesleri duyun ELF! Anam Lee Soo Man geliyor! Ben gidiyorum ELF! Maknae sizi özlüyor.

* Kocaaaamaaaan verilmiş aradan dolayı üzgünüm. Affedin. Desteklemeye devam.  Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :) Hoşça kalın! @kyubuket sen beni kuzenime mi çekiştiriyon kız -,- ;) *

Kyuhyun Hyung~THE EVIL MAKNAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin