Ah sevgili günlük neler oldu neler gözlerine inanamayacaksın . Bugün okuldaydık gene Alev ve Betül takımı birlikteydi ( ne zaman ayrılarki ) allahım nasl gülüyorlar anlatmam nismet yaparmış gibi tabi Aybükeyle ben baya sinir olduk sonra kendime kızdım niye kızıyomuşum diye onlarda bunu istemiyorlarmi ben onlarin istediklerini yapamam yapmam . Neyse bizde Aybüke ' ile konuşuyorduk kıkırdıyorduk nismet yapmıyorduk ama binevide istiyorduk herneyse devamm . Bunlar bir sinirlendiler ne konuşuyorsunuz diye :
— Hayrola sizi hiç böyle görmezdim ne oldu ? dedi Alev bilmişi...
— Ah sorma Alev Neslihan ' ı biri seviyormuş ilanı aşk etti ay tabi sen bilmiyorsun doğru ayyy nasıl kaçırırsın sen bunu . dedi Aybüke . Herseferinde Aybüke' nin içindekini bir kitap gibi karıştırarak okuyorum meğer ne sallamışım Aybükeyi çok yazık nasıl böyle bir hata yaparım ki ben.
— Ya ne kaçırdım ben söyleyin lütfenn . Sizi çok seviyorum canlarım söyleyin. dedi Alev
— Kusura bakma Alevcim derste bunu konuştuk dinleseydiniz anlardınız . dedim bende
— Anladık, söyleme zaten ben senin neyinim ki arkadaştık hani yalancıymışsın meğersem . Meryem gör kırk yıllık ESKİ ARKADAŞIMI . dedi ay çıldırcammmm.
— Aaa asıl ben sana sormalıydım bunu hani arkadaştık beni sattın Meryem hanıma şimdi ben sana sırrımı söylemeyince mi dostumsun demeye başladın . Aybüke gör kırk yıllık arkadaşımızı meğer koynumuzda yılan beslemişiz gör. dememle fırtına uçurtmayı aldığı gibi gitti.
— Sen ne diyorsun be ben mi yılanım asıl yılan olan senin dilin bikere tamam mı yılan dilli!
— Aaa Alevcim kendine haksızlık etme asıl gines rekorlar kitabına girmese girken senin bir insanı satışın, en hızlı dostunu satan kişisin ,senin kadar iyi birini görmedim o kitaba baş vursana rekor kırarsın bak !
— Sen ne diyorsun pisli* terbiyesiz senin saçını başını yolarım bak kızım düzgün konuş!
Aybüke aynı zamanda Meryeme ' de laf sokuyordu ben Alev' e yüklenmişim Aybüke Meryem 'e okadar sinirliydim ki Aybüke'nin laflarıni duymuyordum sadece Alev ile ben vardık sanki sınıfta çok garip bir histi çok .
Neyse devam:
— Aaaa sen mi beni yolucan yapma canımmm çok korktum çoook!
— Bak yolarım hee ! Benden günah gitti
Birden saçımı yolmaya başladı ben de onun allahım saç baş girişiyorduk en sonunda sen napıyorsun Neslihan diyerek karşı hcumu bıraktım birden boğazımı sıktı allahtan Aybüke yetiştide saçından tuttuğu gibinyere yapıştırdı . Birileri artık bilmiyorum kim ( Meryem ) hocaya haber vermiş Alev ' i üstümden zor çekti. Tabi bize disiplin yolu tuttu ama yol orda koptu Alev disiplinlik oldu ben de izin alarak eve gittim . Şimdi planın neydi diye soracaksanız Alev 'in disiplinlik olmasını sağlamak hahahah " Kötüym ben kötym kötüyüm kötü derler bana " umarım anlamışsınızdır oh içimin yağları eridi tabi kadim dostum Aybüke bu sala* Alev' e yolda yürürken çelme takmış oh olsun ona sen kimin saçını başını yolarsın kızım ! Alsana ahahah ! Bunun dizi burkulmuş iyi olmuş tabi neyse eve filan gitmiş öyle yani durum bundan ibaret sevgili defterim . Ha bu arada kimse ban çikma teklifi etmedi Aybüke' nin uydurduğu bir yalan kıh kıh kıh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neslihan 'ın Sevgi Dolu Gunlüğü
Teen FictionNeslihan'ın başına neler geliyor ? Dostları ona destek cıkacak mi ? Hayatın yükünü kaldırmak zor mu ? Yoksa ona mı öyle geliyor?