Baloya az kalmıştı yüzüm güzeldi ama heyecanlıydım sanki birşey olucak ve bu gün mahfolacak gibi bir his vardı içimde . Aybüke'yi aradım ve hazır olduğumu söyledim.
—Alo Aybüke hazırım kapının önünde bekliyorum . dedim
— Heleşükür yarabbi kırk saattir seni bekliyordum . dedi
— Napıyım anca kızım bide bana kızıyo.
— Tamam tamam kızma şaka olarak demiştim alınma bu kadar canımmm
— Aybüke 360 derece döndün resmen gerek yoktu.
— Ne yapsam yaranılmıyor sanada hadı kitle bacanı filan ocağa bak söndür evi konturol et sonra çık sokağa 10 dakkaya ordayız
— Tamam hadi baybay
— Süren BAŞLADI .... TİK TAK TİK TAK
Birşey söylemeden yüzüne kapattım gerçekten bir evi yoklayayım dedim herşey yerli yerinde düzgündü . Birden boy aynasından kendime baktım ve çok güzel olduğum kanısına vardım . Gerçekten bir melektim kanatsız yeryüzüne inen bir melek . Herneyse kapıyı pencereleri teker teker kapattıktan sonra Aybüke'nin deyişiyke bacayada şöyle bir baktım :D . Ocakları filan tekrar konturol ettikten sonra herşey yolundaydı. Yola çıktıktan sonra 2-3 dakika sonra Aybüke gelmişti o bir ayrıydı tam bir Rapunzeldi kıyafeti sanki ona dikilmişti. Baloya varmiştık içerisi güzel dizayn edilmişti hoş,zarif ve güzeldi . Bütün sınıflar vardı tanıdık var mı diye baktığımda ise bizim dersanedeki gordüğüm ve beni beğendiği sandığım çocuk vardı meğersem annesi bizim okulda Fizik öğretmeniymiş oğlunuda davet etmiş . Bunları nerden duydum dersem Aybüke başka arkadaşlarından duymuş ve bana söyledi. Birden sahneye güzel bir kız çıkıp şarkı söylemeye başladı. Sesi güzeldi baya . Tabi bunu fırsat bilen çifte kumrular dans ettiler bir biz mala* gibi ortada kalmıştık. Ama birden kapıdan içeri giren bir sıra dışı varlık geldi . Ve tesadüfe bakılırsa Rapunzel 'in prensi kılığına girmişti . Tabi baloda tek güzel ve şık Rapunzel ise bizim Aybülüydü :) :) böyle seslendiğimi duyarsa KESER beni . Ve dansa kaldırdı Aybüke ilk başlarda tereddt etsede kabul etti . Adeta salonda bir kuğ gibi dans ediyolardı süperlerdi. Ben ise onları izleyip MEST oluyordum.
KUSURA BAKMAYIN SINAVIM VAR KISA KESMEK ZORUNDAYIM EN KISA ZAMANDA DEVAMI GELECEKTİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neslihan 'ın Sevgi Dolu Gunlüğü
Teen FictionNeslihan'ın başına neler geliyor ? Dostları ona destek cıkacak mi ? Hayatın yükünü kaldırmak zor mu ? Yoksa ona mı öyle geliyor?