BAB2

481 18 0
                                    

aku tersedar dari tidur dek kesejukan yang menembusi kulitku yang nipis.aku membuka mata aku dengan perlahan dan terlihat masih gelap,aku mengerling jam dinding yang terletak kemas di dinding bilik asrama yang dihiasi lampu malap ..jam menunjukkan pukul 5:48am ,,dgn keadaan yang sejuk aku bgun utk membuang hajat kecil..aku berjalan ke muka pintu utk melihat sekeliling..kalau2 ada makluk yang tak diingin kan...suasana masih gelap..aku takut + seram lalu aku mengejutkan kawam sebilikku yang aku sendiri pun tak kenal.

"Patutkah aku kejutkan dia utk temankan aku ke tandas..?"tnya ku bermonolog...

"Kejutkan saja laa..dah tak tahan nak kencing nii"aku membuat keputusan.

Aku kejutkan rommate aku dengan perlahan.

"Heiiiiiii" sambil menggoyangkan badannya,,,namun tiada sahutan

"Tidur kah mati mamat nii"bisikku dalam hati..

Aku pun mengoyangkan tangannya dgn kuat ..aku tak dpt goyangkan badannya kerna badannya sggt kuat dan berotot di bahagian lengan.

"Hoiii...apa ni!!!!" Tnya nya smbil bgun menjauhi aku...

Aki seakan kenal suara itu...tapi aku endahkan kerna tidak tahan nak kencing..

"Maaf yaa..sya nak minta teman pergi tandas...nak kencing sya tak berani" ..kataku smbil buat muka merayu tapi yakin dia tak nmpk muka aku...

Dia hidupkan touchlight telefon miliknya lalu menghalakn kpda ku...aku silau lalu menutup mataku dgn tangan...

"Ehhh apa nii....silau lahhh..."kataku

Dia tidak menyahut...aku buka perlahan mata ku lalu aku geram melihat dia yang tak hiraukan apa yg aku ckp,,,

"Knpa mamat nii kaku,tengok aku mcm lain jee...mengelamun ke??"aku bermonolog

Aku ambil telefon d tngnnya supaya dia berhenti menghalakan lampu telefon itu kearahku..dia tersedar dari lamunan.

"Kau kenpa tadi??" Soalnya

"Nak minta kawan ke tandas."kataku ringkas.

Aku baharu tahu bahawa rommate aku itu adalah abg senior yang tadi aku jumpa time nak angkat barang aku tapi dia tak tolong aku angkat..

"Dah jom" dia menarik tanganku lalu ke tandas.

"Lega sikit ..hihi thanks tau" kataku sambil mengeringkan tanganku

"Emm"katanya

"Btw, nama kau siapa??"katanya sambil melap mukanya dengan tissue
"Nama sya harlili..pangil lily jaa, abg plk nama siapa?..npa mcm sombong jaa tadi?" Soalanku senyum sinis.

"Nama abg zulkifliy binti tunku iman.pgill zul sahaja"katanya smbil jaln keluar dari tandas...aku membontotinya dri belakang...

"Maaflah abg tak tlg lily tdi..,abg stress tdi ..lily tk marah kn?" Sambil melihat aku dgn senyuman.

"Ohh..tak apa lily faham..."aku tidak menanyakan punca dia jadi stress..,malas .

*******

Masa belajar telah tamat...aku keluar ingin membeli sesuatu yg bleh disantap...sedang aku berjalan aku lihat ada sekumpulan geng yang sedang berada d hadapan pintu kantin,..

"Hensemnyaaaa"aku bermonolog dan teriak kecil..yaa aku ada seorang yg pantang melihat lelaki hensem.senang cerita aku GAY.

Aku jalan memasuki kantin utk membeli makanan..tiba tiba.........

P/s :thanks yg vote bab 1...first vote tidk paparkan siapa tpi thanks 1 vote merupakan semangat utk sya meneruskan cerita ini...kita tahu cerita ini adalah salah kerana melanggar lumrah seorang lelaki tetapi sya buat cerita ini utk para pembaca yang minat dengan gaylove tak kira lelaki ke perempuan..dalam dunia penulisan kita perlu ada sesuatu yang baharu buat pembaca..tiada paksaan utk baca ..cuma nak ingatkan jgn pernah sisihkan golong gaylove ini kerana mereka juga salah satu dari makhluk tuhan mereta tdk ingin lahir dengan sifat gay tpi itu laa takdir...tpi tak tau plk pada individu yang strangh tapi tiba2 terjerumus dlam dunia gay nii ,,itu kena salahkan diri sendiri!!

I love you alllllllll

Ada vote ada bab.

Si Cantik Tpi LelakiWhere stories live. Discover now