" Šestá Část..."

89 6 1
                                    

No. Takže... Chtěla bych aby si tohle přečetli všichni co kdy četli tento "příběh".
Abych řekla pravdu nevím kde mám začít. Tahle část bude tak trochu jiná než ty ostatní. Asi bych mohla říct jak jsem se k tomuhle vlastně dostala... Tenhle "příběh" jsem začala psát před více než půl rokem. Byla to doba kdy jsem byla ZBLÁZNĚNÁ do Baxe. Stáhla jsem si Wattpad a zača číst cizí příběhy. Řekla jsem si že to není těžké a taky to zkusím. Ale chtěla jsem něco... jiného než všichcni znali a tak jsem se rozhodla udělat něco, v čem bude figurovat Bax a ještě něco. Třeba... Kokos? To jsem ale za chvíli změnila na jablko Jeblko. A začala jsem psát pro mně dnes úplné hlouposti, které mě napadaly. Moji spolužáci mě v tom podporovali. Vždycky se mě ptali kdy už vyjde další část těhle dnes blbostí. A já jsem psala a myslela si jak je to vtipné. Za ten víc než půl rok jsem se změnila. Celkově. Hlavně moje myšlení... Asi před dvěma měsíci se mě někdo zeptal kdy už vyjde další část a já si řekla, že by bylo na čase. No... Dokopala jsem se k tomu asi před dvěma týdny a přečetla si tento skvělý "příběh" znovu, protože jsem trochu zapoměla děj. A tak jsem četla. A nestačila jsem se divit... Baxe už dávno nejedu. Ale to co tam bylo... nechápala jsem... vůbec. A přemýšlela jestli to smazat teď nebo potom. Ty věci mi nepřišly vtipné, spíš trapné. Tohle já nechci dělat. Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla, že to mazat nebudu, ale k tomuhle "příběhu" se už nikdy nevrátím. Co bylo bylo, a já už to nechci opakovat. Je mi za tohle trapně a doufám že pochopíte, že tohle je konec.

TAKŽE "ŠESTÁ ČÁST" SKONČILA A S NÍ I CELÝ TENTO HLOUPÝ A TRAPNÝ "PŘÍBĚH", KTERÝ SE ANI NEDÁ NAZVAT PŘÍBĚHEM. UVIDÍM JESTLI SE NĚKDY K PSANÍ VRÁTÍM ALE UŽ URČITĚ NE K "TOMUHLE ŽÁNRU" A PŘÍBĚHU. NO NIC...TOHLE JE OPRAVDU KONEC. TAKLE ČÁST BYLA DLOUHÁ A OMLOUVÁM SE JESTLI TO NĚKOHO NEZAJÍMALO... A TO JE VŠECHNO CO JSEM CHTĚLA ŘÍCT TAKŽE... AHOJ 🙌🏻

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 31, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Baxtrix a jablkoKde žijí příběhy. Začni objevovat