Seperti biasa, setiap kali waktu persekolahan aku sentiasa diperhatikan oleh si Dia. Aku mengeluh.. "Yah! Park Minra kau dngar tak apa yang aku kata ni?" soal rakan ku Kim Minhyun "Aishh ko nih terkejut aku.." lalu memeluk tubuh.. "Halah ii manja titew ni ok sory sebab tengking ko.. aku tanye ko dngar tak apa yg aku kte tadi" soalnya skali lagi.. Aku cuma meng'umphh'kan saja.
Kehadiran cikgu menyebabkan perbualan kami terhenti.. Semua pelajar yang berada didalam kelas telah duduk di tempat mereka. Aku yang terasa diperhati memalingkan wajah ke arahnya..
Jeon Jungkook.. baru dalam 2minggu lepas dia memasuki kolej ni tapi dah ramai pelajar yang tergila-gilakan dia.. yela sape je yg x gilakan dia dngan wajahnya yg handsome.. Aku juga dah dengar ramai perempuan yang menyerahkan takhta intan berlian mereka kepada si Dia.. and tapi tu untuk One Night Stand saja.. lepastu kena tinggal..
"Park Minra.. kamu okey ke x?" Soal cikgu Lee
"Gwaenchana.. cuma pening sikit cikgu" jawabku menipu..
"okey.."
KRINGGGGG
Waktu persekolahan telah tamat.. aku tersenyum..
Akhirnya bebas juga aku dari renungan si Dia.. Aku mengemas barangku lalu berlalu pulang ke rumah.. tanpa sedar seseorang telah mengikut perjalananku.. and semestinya itu Jeon Jungkook
Jungkook PoV
Aku memerhatikan si Dia yang sedang ralit berbual dengan rakannya.. Park Minra.. My precious doll.. dah bertahun aku cari dia setelah datang ke bumi.. Ini semua disebabkan Sehun yang cemburu sehingga mereport ke pihak atasan .. Sampailah pihak atasan mengambil keputusan untuk hantar Minra ke bumi..
Aku mahukan dia.. Setiap kali aku melakukan hubungan sex dengan yeoja lain.. aku rasa xpuas.. Ttapi kalau dengan Minra.. rasa lain.. nikmat dia tu aku tak boleh kata.. like I want to fuck her like no tomorrow..
Its sokey dear aku akan pastikan yang kau ingat aku kembali..
KRINGGGGG
Waktu yang tepat utk pelajar pulang ke rumah.. aku mengikuti Minra and you know what? Dia langsung xsedar.. sokey i will make sure that she remember me. *smirk*
Minra Pov
Hari semakin gelap.. Aku telah pun sampai ke taman perumahan ku.. Rumahku cuma apartment yang aku sewa.. Aku mengeluh ..Tiba ii aku rasa sepasang tangan memeluk pinggangku.. Aku terkejut dan mahu menjerit tetapi tangan dia telah menghalanb perbuatanku.
"Shhh.. dont scream babygirl" that voice.. macam pernah dengar tapi dekat mna?
"Sapa awak?" kataku.. ketakutan.
Aku memusingkan badanku dan menghadap empunya tersebut.. dan terkejutnya aku bila nampak Jeon Jungkook yang memeluk tubuhku.. hidung kami berlaga.. hanya tinggal 3cm lagi untuk bibir kami bertaut..
"Jeon Jungkook.. apa yang awak buat ni?" soalku tanpa sedar dia menciumku dengan lembut lalu membaca sebuah mentera.. secara mengejut aku teringat akan sesuatu.. Memori?
Flashback
"Ahhh~~ Master.." moan ku.. Jungkook yang sedang menghenjut batangnya dengan laju mencium bibirku lalu menghenjut lebih dalam sehingga terkena g-spot ku..
"Ahh.. Ahhh!!! Master!!!" jeritku "Just cum baby" katanya lalu aku pun cum di batngnya..
Kami mengubah posisi .. Jungkook baring manakala aku duduk di atasnya.. aku melakukan kerja tersebut dengan penat..
"Ahhh~ Almost.. I cant" kataku.. penat untuk bergerak..
Jungkook yang melihat mengubah posisi.. "I will do this" Jungkook menghenjut dengan perlahan tapi dalam.. Aku dapat merasakan dick nya mengembang menandakan dia hendak cum..
"Urghh.. Baby.." groan "Ahh Master i want to cum!!" kataku "me too" lalu menghenjut dengan
lebih pantas sehingga terpancut air mani..Aku yang kepenatan segera terlelap.. "Baby Doll.. you always mine and MINE"
End Flashback
"Master?" kataku dengan mata yang berair. Jungkook tersenyum lalu mencium aku..
"Baby Doll you know what? I miss your body, moan, and everything bout you so darm much" katanya lalu mencium leherku..
Aku termoan apabila dia menjumpai sweet sport ku..
"Ahhh.. Master not here please.. people might hear us" kataku
"okey.. lets go to my place" katanya sambil smirk lalu kami pun lesap..
To Be ConTinueD
Nak sambungan? Vomment!! Nak req? ofc can
[Announcement ya!]
Okay disini Naz ingin bertanyakan bahawa perlu ke story My Precious Doll ini di pub sepenuhnya?
Sekiranya mahu readers boleh komen
"Nakk"
Atau selainnya
Naz hanya inginkan kepastian kerana Naz mungkin akan unpub story ni sekiranya tiada waktu untuk meluangkan masa bersama wattpad.
Jadi apa kata kalian? Setuju atau tidak?
Itu sahaja sekian
YOU ARE READING
Kpop Byuntae // Hentai 21+ FF [BDB2K21]
Short StoryFirst Of All Ak xmntak yg innocent bca citer niey lgyy un ak da tlis yg 21+ ff right? okey lets start FAKTA BYUN💕 -Who Byun please keep ur water bag cause you may wet for this ff -Xckup story? req la bossku! -Idol? Up to you.. gimme ur idea & what...