Disebabkan author kebosanan jadi author pub.
Btw HAPPY 7K GUYS!! thanks for the view n vote
I wish some of you can give comment but you all prefer to be silent readers. Sokay.
Hope you enjoy this story and sorry if this story was short
Lol da nama pun oneshoot kan?
¤♡¤♧¤♡¤●¤♡¤♧¤♡¤
10.30 a.m.
tap tap tap tap tap
Jari runcing yang sedari dari tadi sedang menaip di keyboard laptop dengan lincah.
Kerja. Itu sahajalah yang gadis jelita itu fikirkan. Terlampau taksub dengan pekerjaan sehingga lupa bahawa umurnya yang semakin menginjak.
"WREEEEEEEEEWWWWWWWWWW BRUKMKKKKKMMMNN BUDUSHHHHHHH"
(OKAY GURAU AGHAJSHAJ)
Bamm!!
Bunyi dentuman di meja kerja gadis itu membuatkannya berpaling ke arah orang yang menghentak" tu. *aih.. laen cam lak bunyi jsksnskm*
"Bwo?!" tanyanya keras. Geram pabila melihat gerangan si pembuat bunyi tersebut.
"Kau ni kan dik x habis" ngan kerja kau. Sikit" kerja kerja kerja! Cam xde life je aku tengok" Kata Zenna geram.
Aira mengeluh. Dah agak pasti kakaknya akan berkata sedemikian.
"Then? kau nak aku buat apa Zenna?" Katanya tenang. Tak mahu perang dingin mereka adik - beradik terletus di pejabat yang akan menimbulkan suasana tidak tenteram. Selaku sebagai CEO AR's Holding dia perlu berkeyakinan tinggi dan dijadikan teladan.
"Kau ni kan.. Cuba la enjoy sikit. Tengok dunia luar apa semua. Cari Pakwe ke apa ke. Ni macam xde life langsung. Orang pun xberselera nak pandang dengan sikap dingin Kau yang memanjang" Celoteh diberikan.
'Annoying betullah minah ni'
Aku mengeluh. Nampaknya kena berdiam saja.
12.00 p.m. (lunch)
Setelah menghantar pemergian kakak. Meja pejabat aku kemas dengan teliti. Tak mahu jika ada file yang bercampur aduk.
Aku mengambil tas tangan Gucci milikku lalu turun ke bawah ingin pergi ke kafe berdekatan.
♢♧♢♧♢♡♢♧♢♧♢
Sampai di kafe aku mencari tempat duduk. Waitress yang bertugas kini datang ke arah ku untuk mengambil order. Like always, aku akan minta cold americano dan 1 set lunch.
Setelah mengorder, waitress tersebut berlalu pergi. Sambil menunggu hidangan sampai, aku mengambil phoneku di dalam tas tangan. Tanpa sengaja aku menangkap suara remaja yang terdapat disitu yang sedang excited menceritakan tentang hybrid mereka. 'Wait, what? Hybrid?'
YOU ARE READING
Kpop Byuntae // Hentai 21+ FF [BDB2K21]
Short StoryFirst Of All Ak xmntak yg innocent bca citer niey lgyy un ak da tlis yg 21+ ff right? okey lets start FAKTA BYUN💕 -Who Byun please keep ur water bag cause you may wet for this ff -Xckup story? req la bossku! -Idol? Up to you.. gimme ur idea & what...