Jimin și Hobi se cunoșteau de foarte multă vreme. În timp au ajuns să formeze un cuplu. Se simțeau foarte bine împreună și se iubeau mult. Amândoi se aflau în aceași situatie: trebuiau să își îngrijească unul dintre cei mai buni prieteni. Practic și Tae se cunoștea cu Kook. Atunci când Jungkook a decis să se mute singur avea de ales între a sta într-un apartament care aparent este acum al lui Taehyung, sau să stea într-o garsonieră. Ei au făcut cunoștință atunci dar probabil ca au uitat unul de existență celuilalt. Jimin și Hobi mereu au vrut să îi facă să vorbească, în primul rând pentru că se aflau într-o situație asemănătoare și se puteau înțelege și ajuta reciproc, iar în al doilea rând pentru că se mai extindeau și ei.
JM: Hyung, chiar trebuie să îi ajutăm să se cunoască. Știu că nu vor vrea la început, dar măcar merită să încercăm. Cât de rău poate fi???
JH: Pot eu să iți zic ție nu! spune și îl saruta cu blândețe pe frunte. Dar Tae nu cred că o să reacționeze prea bine. Este foarte agresiv în ultima vreme și chiar nu vreau să îl rănească pe Jungkook.
JM: O să stăm cu ei și dacă vedem că lucrurile nu merg prea bine renunțăm la idee, dar dacă totul o să meargă bine îi lăsăm singuri să se cunoască.
JH: No bun atunci. Așa facem. Tae are mâine dimineață o ședință cu psiholoaga și după îl voi aduce la noi acasă.
JM: Perfect. Eu o să încerc să îl scot pe Jungkook din casă și vă așteptăm.
CITEȘTI
If that's how love feels, I don't want it anymore
Novela JuvenilSad story Povestea lui Taehyung si Jungkook, care au realizat ca a te indragosti inseamna a suferi