3

134 5 0
                                    

Flashback

Bang! Bang! Bang!

"Shit!macam mana dia orang boleh follow aku!!"makinya tangan kanannya memegang stereng manakala tangan kirinya pula cuba memasukkan peluru di dalam pistol.

Kereta yang dibelakangnya berjaya memintasnya dan apabila kereta mereka seiring dia cuba untuk menembak sasarannya.tapi tersasar tembakannya kerana musuhnya lebih pantas melepaskan tembakan disebabkan banyak konco-konco mereka.

"Arghhh!"dia menjerit kesakitan

Kereta yang dibawanya mula terhuyung hayang lalu terbabas dengan pokok.

Musuhnya keluar dari kereta sambil tersenyum sinis.

" mike mike kau nak main api dengan aku jangan mimpilah lah mike..btw aku nak ucapkan terima kasih dekat kau.. ye lah kalau bukan sebab informer terbaik dari orang kau aku rasa kau masih boleh bernafas lagi.."

Mike hanya memandang tajam wajah musuhnya dengan perasaan yang geram.

"Kau jangan harap kau dah menanglah king aku akan pastikan kau tewas jugak di tangan aku"

"Hahahah ape? kau buat lawak ke?dah nak mampus pon ada hati nak lawan aku hey this is king no one can fight me including you bastard!!...in your dreamlah!..I got to go selamat bersuka ria di dalam kubur..nanti aku datang melawat kalau aku nak datanglah..hahahahh"king meninggalkan mike bersama konco-konconya itu sambil ketawa keseronokkan.

Kereta king berlalu pergi.

Mike Cuba mencabut peluru di bahunya itu tapi tak boleh anggota tubuhnya seakan tidak boleh berfungsi untuk mencabut peluru itu.

"Mommy daddy sampai hati you all tinggalkan adik macam niii..."seorang gadis menangis di jalan yang sepi dah lah gelap.macam cerita hantu pula.

You Are My TraumaWhere stories live. Discover now