capitolu 1

1.4K 21 4
                                    

Eram un adolescent simplu care umbla toata ziua prin cârciumă in Germania.

Zi de zi ma ascundeam printre nazisti pentru că eram evreu .

Eram mulți evrei ascunsi printre naziști

Cei prinși erau spanzurați in fața parlamentului .

Bine evident ca aveam liceu dar daca eram prins eram taiat ,bătut spânzurat si aruncat în lagăre , eram obligati sa purtăm haine cu semnu lor nazist care mi se părea foarte handicapat eram tatuati pe mâini cu semnul lor (pentru cei care nu stiu semnu căutați pe google)

Zi de zi la liceu invăt sa trag cu arma in loc să invăț carte ca în alte țări.

Singuru lucru care imi doream era să devin soldat in război pentru a putea pleca pe front să fug din tara asta si sa ma reîntorc in țara mea

Este ora 4:00 dimineata sunt la rand pentru a ma înrola in armată , în sfarșit a venit rându meu mâ prezint si sunt verificat la sânge la muschi la cap deși nu creed ca eram cu capu primes ștampila ca sunt apt .

A-2-a zi tot la ora 4:00 au venit la usa apartamentului meu sa ma ia pregatit de aseară am ascuns icoanele si crucile si am agațat semnele lor idioate pe pereți.

La taverna soldaților il întâlnesc pe colonelu Augzsvean cu o fața de om distrus si cu un miros de parcă nu știa de săpun

Ne strânge pe toți si ne ia către masina de armată care evident arată ca un drik si ne duce în baza militară.

NazismEvreiescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum