Treaz si gata de acțiune merg împreună cu ceilalți soldați afară unde ne aștepta colonelul turbat împreună cu Adolf Hitler Radu și comandantu Igor Himler Rareș .
Eram lângă un alt soldat pe nume Deivid Russian și eram speriați de faptul că aveam în fața noastră un om care îți tăia tibia din priviri .
Hitler ne salută ca un adevărat nazist ridicănd mâna în sus , de aici începe discursul lui lung si motivant sa cădem pe front ca niște saci
Ok începe antrenamentul colonelul deja a inceput să se răzbune , ne-a pus să dăm 50 de ture de teren alergați de câini armatei care erau ogari care erau dresați sa ne muște până la os.
Deja la a-15-a tură de teren începeam să văd triplu că dublu era puțin spus.
Colonelul a venit cu un trabant a luat câini si după ne-a oprit in fața unui steag cu semnu nazist si ne-a spus
"Cine ia steagu din vârf va merge cu mine cu mașina până la linia de sosire "
Toați s-au chinuit să se cațere să ia steagu am rămas ultimu și am reușit să iau steagu dărâmând aracu pe care era pus , din acel moment toți soldați mă urau mai puțin un tip cu care mă împrietenisem era Deivid hipiot drogat care știa să tragă cu avp .
Revenind la mine in mașină era "turbatul dar altcineva conducea mașina ,era Alexandra care acum i-am putut observa funcția era ziaristă la redacția locală.
Am mers puțin mai departe față de ceilalți si m-am dat jos să merg din nou pe jos ca să nu fiu nesimțit până la capăt .
Ajuns din nou în rând cu ceilalți unu din soldați ma întreaba " De ce nu ai mers până la capăt?"
Iar răspunsu meu a fost unu ironic
Ca să ma dau mare ca nu sunt obosit tu ce crezi ?!
Evident că m-am dat jos din mașină ca să nu fiu nesimțit până la capăt !
O voce din spate striga la mine "ești nesimțit oricum!"
În fine am încercat să nu iau gluma in serios si am continuat pana la final ajunși la capăt obosiți colonelul se răzbuna în continuare zicând că asta a fost doar incălzirea si abea acum începe antrenamentu ,aici unde am ajuns toți după ce am alergat era o bază ascunsă intr-o pădure de brazi ,pe jos erau multe cauciucuri ,sârme , poduri de lemn și ținte de tras cu arma deja regretam în ce m-am băgat dar nu renunțam la țara si religia mea
Într-un fel îmi părea rău că trebuie să omor toți soldați naziști.
Hitler era prima mea țintă pe care trebuia să o răpesc în timpul războiului pentru ca germani să se dea înapoi si să renunțe la război.
Și evident că prima mea țintă era colonelul nici nu cred că o să fie vreo diferentă pe aici viu sau mort tot un distrus de viață era .
Ok deci zi de zi antrenament până la momentu in care am gasit o idee de al omorî , planul era să ii pun altceva in tigarile lui de contrabandă ieftină.
În mintea mea nu găseam nimic cu care să-l otrăvesc deci am să folosesc benzină , am furat o seringă de la cabinet si dupa am furat cu ea benzină din masina lui măcar să moară cu benzina lui .
În așa zisa seara cea mare am intrat la el in camera si am încercat sa pun benzina in țigări (ați citit bine am încercat) în momentu in care am încercat să pun benzina colonelul s-a trezit ...
În acel moment m-am speriat și i-am înfipt seringa in gât , am pompat toata benzina in gâtu lui iar dupa 2 secunde a murit. Înainte de a fugi speriat i-am pus sticla de vodkă din dulap in mână cu tot cu țigări si l-am dat jos din pat măcar cine il vedea să creadă că a murit de comă alcolică.
Lista de victime e mare și mai e puțin timp până la război.
Dimineața după ce l-am omorât pe Augsven cine putea veni cu el pe targă evident Hitler si l-a aruncat în fața noastra ca pe un gunoi defapt ca ceea ce e sau era în fine si ne-a spus "Dacă aflu că unu din voi a făcut asta vă scot mațele ați auzit !!! " la care noi în cor "Da domnule să trăiți!!" în rest ziua a continuat normal mai puțin la noi pentru că toți mai puțin eu, vroi-au să afle dacă cineva de la noi a făcut asta toți ne suspectam între noi dar vestea mai rea era faptu că acum vom avea un nou lider Igor Himler R.
Deja era foarte complicat să îl omor pe Himler din moment ce era mâna dreaptă a lui Hitler cum s-ar spune si ar fi fost clar că este vorba de un asasin iar Hitler era în stare să își omoare propria armată dacă nu e ascultat.
Zilele trec rapid iar razboiu a venit ,în schimb am reușit să ajung în linia care îi aparără pe Himler și Hitler
S-a dus si capitolu 3 rămâne de văzut dacă 4 o să fie ultimu capitol eu sper să nu, dar văd ce mai îmi dă imaginația
Capitolu 4 o să fie mai lung (pentru că război)
Până la capitolu 4 poți da share cărtii si un like