...
- Bu sabahın serinliginde erkenden kalkıp yürüyüşe çıktım.
- Siktir.
Pa-pardon bayım görmedim çok özür dilerim birşey oldu-
__Bir dakika sus ve beni dinle ozaman hiçbirsey olmaz küçük dedi.
Sadece bir çarpışmaydı.Bacagımı hissetmiyorum.
__ OOoo gercektenmi ben ne yapacagım.
+Gerçekten cok safsın sabah sabah adamı sinir etme diyerek hızla uzaklaştı.
Saatime baktım daha vardı ama ben eve gidip duş aldım.Üzerime formamı giydim.vee yol aldım..Çok heyecanlıydım.Okula gidiyordum buraya daha yeni tasındık bu nedenle yeni arkadaslar edinecektim okulda.. Okula vardıgımda sınıfa geçtim.Bir anlık tüm gözler bendeydi.--- Bir kişi hariç ooo bugün parkta çarptıgım kişi ..
--Ben kyungsoo.Buraya yeni geldim.Lütfen bana yardımcì olun diyerek.ögretmenin gösterdigi yere o adamın yanına oturdum .merhaba dedim kafasını kaldìrdı . Bana sadece bende kai diyerek başını yeniden sıraya koydu.
Bu adamın neyi vardı??.
Dersin bitimine 10 dakika kala hoca ödev verdi
Ve kimin kimle olacağı kapıya astıgı kagıtta belliydi...
Olamaz ben .. Kai denen adamlaydım.Belki iyiydi onu tanımama yardım edecek bir fırsat..
Hemen yanına gidip hafif gülümsemeyle ikimiz beraber olmusuz dedim..
Kai - bunda sırıtılacak kadar komik olan ne neyse ya sen yap ödevi istemiyorsan 0 alırız benim için sorun degil diyerek dışarıya çıktı.
'' HEEYYY!!''
Beraber 1 saate yapacagız işte o kadar çokmu zor geliyor.Bu sana neden bu kadar umursamazsın ..Fazla bagırdım sanırım.
TEKRAR yanıma gelip peki öyle olsun telefonumu elimden alıp numarasını kaydetti beni ara adresi söylerim..
AKŞAM SAAT 7:20 de ararsın küçük.
HEY bana küçük deme benim bir ismim var ve bana öyle sesleen.Beni duymuyordu bile..! :)
Eve geçtim. Duş aldım . Pijamalarımı giyip televizyon karşısına oturdum . Saat 6.50 ydi ne cabuk zaman geçmiş.Hemen üzerine birşeyler gecirip kitablarımı çantama koydum. Telefonla esmer cocugu aradım.
KAII :) adresini verirmisin.
Ooo bende iyiyim sordugun icin sagol
___ A pardon
Ben mesajla atarım adresi der ve kapatır.Soo mesajtaki adrese gider ve dedigi daireye çıkar kapıyı tıklar..