KES PERTAMA

21 2 0
                                    

Nora adalah dekektif baru dan berkhidmat di Ibu Pejabat Polis di Kuala Lumpur

Nora : hari ini hari pertama aku sebagai seorang detekif

Nora telah diberi tugas utk membantu senior detektif yang lain dalam mengendali kes pembunuhan bersiri yang telah mengemparkan Kl baru baru ini..

Sarah merupakan senior detektif ..

Sarah :nampaknya kes ini begitu berat..pembunuh tidak meninggalkan sebarang bukti..seperti sudah dirancang .

Ali detektif lain dalam bidang forensik..

Jom kita kena gerak ke tempat kejadian..

Mereka pun menaiki pajero putih dan menyusur je jalan raya..

Dalam kereta..

Ni no Ninoooo siren polis ....

Nino

Nino

Selepas beberapa minit akhirnya mereka sampai.

Seluruh unit polis telah berada di sana..Mereka sibuk mencari bukti..

Inspectors Razak. :nampak nya mangsa kali ini ialah Naga iaitu ketua kongsi gelap yang dikehendaki dan telah membunuh 3 orang samseng geng lain..

Pegawai polis lain:pembunuh ni nampaknya meninggalkan bukti tentang kegiatan Naga ini..

Inspectors Razak: mmmm saya masih kurang pasti apa yang pembunuh ini mahu kan.. .

Polis :tuan saya jumpa nota yang ditinggalkan ..

....saya ialah Mr killer , saya tidak membunuh org baik saya hanya membunuh yang jahat...jadi polis x perlu membazir tenaga utk mengantung penjenayah ini...

Yang benar..Kiler

Inspectors Razak membaca nota itu..

Inspectors Razak :ini ialah kes paling unik dalam 173 kes yang pernah saya kendali ..yang pasti pembunuh itu bukan biasa biasa penjenayah..sebab dia lakukan dengan perfect sekali..

ANGKAT MAYAT ITU KE MAKMAL UTK DIANALIS.

Pegawai polis :baik tuan

Mengangkat mayat masuk ke lori pickup ..

Nora :mmm kamu rasa pembunuh ini apa motif dia..

Laila iaitu kawan Nora dan detektif praktikal .

Laila: entahlah aku pun tengah binggung..

Tengah berbual tiba tiba mereka dikejutkan dengan dentuman yang kuat yang berdekatan tempat kejadian..

KABAAABOMMMMMMMMMMM

Nora :bunyi apa tu..

Beberapa anggota polis termasuk Nora segera ke tempat kejadian ..

LOVE WITH KILLERWhere stories live. Discover now