"Son dakika!
Durumu kritik olan Mark Lee'nin durumunun düzeldiği, ve iyiye gittiği öğrenildi.
Fanları mutlu iken, şirketten bir açıklama geldi.
Ünlü sanatçının, aynı grup üyelerinden Lee Donghyuck ile ilişkisi olduğu öğrenildi.
K-pop dünyasında bir ilk yaşanırken, birçok fan ilişkilerini destekliyor!
Biz de, haber kanalımızın tarafsızlık ve eşitlik ilkesiyle birlikte, ikisini kutluyoruz.
Sevgili Mark Lee, sevgilinle birlikte uzun bir hayat sürmen dileğiyle...
Geçmiş olsun!"
Haechan, yavaşça odaya girip yatakta uzanan sevgilisine baktı.
"Gördün mü haberleri?"
Mark sordu.
"Gördüm sevgilim."
Haechan cevapladı. Daha sonra yatağa yaklaşıp, Mark'ın boş bıraktığı yere kıvrıldı. İki elini de çocuğa sararken, büyük olanın kokusuyla gülümsedi.
"Birçok fan destekliyor. Şirket de sorun çıkarmadı." Haechan mırıldandı.
"Evet..."
"Bu yüzden Mark Lee, bir daha böyle bir şey yaparsan yemin ederim seni affetmem ve peşinden gelirim." Haechan, gözyaşları dökülürken söylendi.
Mark ona sımsıkı sarıldı, "özür dilerim, sadece bazen içimdeki o isteğe engel olmam çok zorlaşıyor, ve her şey üst üste gelince dayanamadım," konuştu.
"Yapma canını sevdiğim, bir daha yapma." Haechan hıçkırdı.
Mark, uzanıp çocuğun dudaklarına bir buse kondurdu.
"Yapmayacağım, canımın içi. Yapmayacağım."
***
Son.