Príchod

328 3 0
                                    

Aký ma život zmysel? Prečo tu žijeme? Prečo existujeme? Má náš život nejakú úlohu?

Volám sa Bella, Bella Swan. Pochádzam z mestečka Arizona všade samé sucho...
Mám 16 rokov
Žijem tu s mojou mamou Renée a s nevlastným otcom.

Nemám tu moc veľa kamarátov som skorej samotárka...
Už dlhšiu dobu som nemala ani frajera... Ten posledný sa zomna zbláznil.

Mama Renée mi povedala že musím ísť za otcom do Washingtonu. Tak som si zbalila kufor. Všetko som si upratala...

Na druhý deň
Ráno som sa zobudila do ružova vyspatá pripravená na odchod. Môj jevlastný otec ma zobral na letisko vraví mi "Neboj bude ti tam dobre ani sa nenazdáš a už si tu spät v Arizone" povedal nevlastný otec. Ja som sa len pousmiala. 

Keď sme prišli na letisko rozlúčila som sa s rodičmi teda s mamou a s nevlastným otcom... Mama mi povedala "Dávaj si pozor na seba! Vo Washingtone ta bude čakat Charlie"
Rozlučili sme sa a nasadla som do lietadla. V lietadle som spoznala velmi dobrú kamarátku Emy ide tiež do Washingtonu.

Ako náhle som vystúpila čakal ma tam Charlie môj biologický otec.
Charlie pracuje ako scheriff u polícii objali sme sa a nadadli do auta. Pochválil moje vlasy aké sú dlhé.

"Tak došli sme na miesto pod poukazujem ti náš dom" povedal Charlie. Zobrala som si môj kaktus a zaviedol ma do izby. Sadla som si na posteľ a obzerala som si izbu. Bola naozaj veľka! A pekná!
Šla som sa vybalit

A tu začína príbeh! 🤷‍♀️

the twilight saga eclipse     (SK) (2019)Where stories live. Discover now