Nový ľudia!

187 2 0
                                    

Vybalila som si kufre... udomácnila som sa a porozhliadla po izbe až pokým som neprišla k oknu. Videla som tam ľudí tak som šla dole.

Keď som došla dole bol tam aj môj otec už.

"Ahoj, ja som Billy Black neviem či si ma ešte pamätáš" povedal Pán Black.
"Dobrý ano pamätám si vás ešte" povedala som.
Billy a otec Charlie išli sa porozpravat bokom. Ostala som tam ja a Nejaký chlapec niekoho mi pripomína...
"Ahoj ja som Jacob, Jacob Black. Hravali sme sa na doktorov alebo na pieskovisku pamätaš?" Povedal Jacob.
"💡, Ahoj ano pamätám už bol si borec 😄"povedala som.
" tak vtedy som mal dlhe vlasy teraz ich mám krátke už..." povedal Jacob.

(V Belliných očiach zažiarila iskra)
(V Jacobových tiež)
Bella a Jacob na seba pozerali z oči do oči ale Bella odvratila zrak potom.
"Toto je tvoje nové auto uži si ho" povedal Jacob a odišiel. Bella sa na neho pozerala veľmi divným pohladom akoby sa zamilovala...

Večer
Bella
Nastal večer a ja som na mojom MacBooku volala s mamou. Veľi som rozmyšlala nad Jacobom.

Jacob
Bol večer a bol som na mojom iPhone prezeral som si Bellin Facebook požiadal som ju o priateľstvo...

Bella
*cing!
Za cinkol mi telefón pozrela som sa

*Jacob Black vás žiada o priateľstvo.

Prijala som jeho žiadosť.
A hned mi aj napísal na messenger

J: Ahoj bella
B: Ahoj
J: Ako ?
B: v pohode a ty
J: v pohode
J: zajtra sa stretneme čo ty nato? V kaviarni. dobrú
B: Dobre. Dobrú

the twilight saga eclipse     (SK) (2019)Where stories live. Discover now