sabahın erken saatleriydi güneşin yüzüme vurmasıyla uyandım. hiç kalkmak istemiordum sanki içimde bi his vardı yavşca yattağımdan kalktım ev arkadaşım Tomun yanına gitmek için yavş adımlarla ilerliyordum kapı aralıktı içerden garip ve korkunç sesler geliyordu. iyce heycanlanmıştım kapının aralığından baktığımda gördüklerime inanamadım .koşarak yatağıma girdim gözlerimi açıp kapadım ve tekrar korkar adımlarla odaya ilerledim kapının aralığından baktım evet oydu arkadaşım Tom yattakta cansız bedeniyle yatıyordu ona bunu yapanın gittiğini sandım ve odaya girdim tam o sırada biri enseme yapıştı.
Adam ensemden tutup yatağa fırlatı o sırada zil çaldı ben yattaktan fırladım a korkunç adam beni ayağa kaldırdı ve bana;< kapıyı aç ve bi sorun olmadığını söyle> dedi. ilk önce aklıma kaçma pilanları geldi ama adamın belalı biri olduğu her halinden beliydi eğer kaçarsam peşimi bırakmıcaktı o yüzden kapıyı açıp kapıcımız Selami amcaya bi sorun olmadığını söyledim ve kapıyı kapatıp odaya doğru ilerledim.
Adam bana kızgın bi tavırla eğer işime bulaşmasan seni brakıcam dedi ama bulaşırsan seni ddoğduğuna pişman ederim diyerek sert bakışlarıyla evden ayrıldı çok garipti beni nasıl bıraktığına şaşırmıştım bu işte bi iş vardı.ortalığı temizledim ve o evden ayrıldım .tabi evdeki ceseti bulan selami amca polise ilk olarak beni suçlu göstermiş. o yüzden polise gidip herşeyi anlatmam gerektiğini düşündüm ve paltomu alıp polise gittim .tam emineyete gireceken o sırada gözüm karardı,heryer bulanıktı hiçbirşey göremiyordum, sonra bayılışım saen uyanınca kendimi harabeli yırtık perdeleri olan eski bi evde buldum evet oadamdı tomu öldüren adam bana ;<sana işlerime bulaşma dememişmiydim> dedi,ben korkuda cevap veremedim anlamalıydım böyle olacağnı tek çarem adama beni oldürmemesi için yalvarmaktı.Adam öyle sinirliydiki beni dinliyeceğini pek sanmıyordum ama ben yinedeyalvarmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYETE TANIKLIĞIM
Mystery / Thrillerarkadaşlar ilk hikayem olduğu için biraz kötü olmuş olabilir ama okuyunca çok zefkli ve merak uyandıran bir hikayedir seveceğinize eminim