3. bölüm

16 0 1
                                    

Aradan 5 sene geçmişti benim hayatım çok güzel ilerliyordu.Bi sabah uyukulu uykulu erkenden uyanıp işe gitmek için hazırlanmaya başladım,işe gittiğimde işe yeni birinin geldiğini söylediler çok şaşırmştım.Kimdi acaba diye derken içeri uzun paltolu kirli sakalı uzun boylu bi adam giirmişti.Bana baktı ben o an  korkudan nedicemi bilemedim bu o adamdı hapidten çıkmıştı.İlk önce polise haber vermek geldi aklımdan ama artık özgürdü ve hiç bi suçu yoktu o yüzden hiçbir tepki veremedim işime devam ettim beliydi adam intikam almak için gelmişti.Bir kaç gün iş normal geçiyordu.Daha sonra arkadaşım yanıma gelerek bu yeni gelen adamın sekreteri olacaksın demişti,ben o an iptal olmutum ama mecburdum sonra adamın bilgileri elime geldi meğersem adam hastanede yatmış  okadar zaman deli olduğu için hapste kalamazmış.yanlız adam çok iyi biri olmuş vede çok yakışıklı.Adam beni yanına çağırdı.benden geçmişi unutup işimize akmamızı ve bundan sonra heran onunla çalışacağımdan bahseti tabi ben hala şoktaydım.Adamın adı kağanmş bana ona Kağan Bey dememi istedi ve odadan çıkmamı istedi.ben bi kaçgün alışmıaya başlamıştım sürekli iş yemeklerine,toplantolara,hatta eylencelere bile gidiyoduk adam bana çok yaın ve iyi davranıyodu.iş bitmişti eve beni KağanBey bırakmıştı. Eve gittiğimde çok düşünmüştüm galiba ben bu adama aşık olmuştum.Günlerce hatta ayarca aklımdan çıkmadı. Biz artık çok yakınlaşmıştık birbirimize aradaki resmiyet bile kalkmıştı,beni bi akşam yemeğe çıkardı ilk önce uzun uzun baktı bana sonra elimi tuttu ve bana evlenme teklifi etti ardındanda ondan intikam almak için deil onu gerçekten sevdiği için bu teklifi yaptığını söyledi ben önce çok şaşırdım e tabi bide adama inanamadım ama bi yandanda onu çok seviodum ama ben ona bu teklifi düşünceğimi söyledim. Odabeni kırmadı ertesigünü işyerinde ona cevabımı söylemek için dasına gittim ellerim titriyordu ama yinede söyledim gözlerine bakıp;evet dedim. Çok mutlu oldu ilişkimiz çok güzel gidiyodu artık evlnmek için hiç bi sorunumuz yoktu .aradan 2 ay gçmişti biz çoktan evlenmiş ve çocuğumuz olmuştu adını derya koymuşttum ve arık çok mutlu bi yaşamımız vardı.

CİNAYETE TANIKLIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin