bütün yalvamalarıma rağmen adamın gözünü öle bi intikam hırsı kaplamışki adam beni öldürmekte kararlıydı tek çare ALLAHa yalvarmaktı.beliydi adam intikam için bunları yapıyordu o sırada dışardan gelen sesle irkildim kalktığımdan içerde kimse yoktu kaçmak için büyük fırsattı. İlk önce nasıl kaççağımın pilanını yaptım yerdeki bıçağa uzanıp ipi kestim sonrada ayaklarımı çözdüm.Esir kaldığım yer bir ormanlıktı,tek yapmam gereken caddeye çıkıp otostop çekmekti. Yoldan hiç bir araba geçmedi bn artık ümidi kesmiştim derken bir araba, adam iyi biri olmalıydı arabasına aldı ve beni polise götürdü.polis bana bi kaç soru sordu ,ellerim ve ayyaklarım titriyordu ama yide cevapladım bütün soruları herşeyi baştan sona anlatım. polisler benden robaot resim istediler bende; <kirli sakalı,uzun burunlu kısa seyrek saçlı,kalın dudaklı uzun boylu bi adamdı < dedim.polis tam aynı adamı çizmişti.sonra beni eve braktılar tabi yanıma bide koruma ,aynı zamandada eski evde parmak izi arıyorlardı ama adam öyle bir titiz çalışmışki hiçbir ize rastalanamamış ,benim maskesini düşürmemde bir mucizeydi.Okadar çok yorulmuştumki hemen uyumuşum.Sabah kalktığımda iki korumada hala yanımdaydı. Aslında hala içimde bir şüpe vardı sanki o adam heran gelicekmiş gibi endişeli endişeli mutfağa ,küçük ama çok derin bir esnemeyle yöneldim.Korumalar her dakikamda yanımdalardı.Çokta hoşuma gitmiyodu bu durum aslında sonra emliyette çalışmaya başladım adamı araştırmk için.Emniyette adam hakında çok şaşırtıcı şeyler vardı adam seri katilmiş meğer adam şekilden şekle girip adam öldürüyomuş şuan heryerde aranıyormuş. Bende emniyette elimden gelen her yardımda bulundum.Adam kısa zamanda bulunup hapse girdi ve bende hayatıma kaldığım yerden devam ediyordum.Artık çok normal bi hayatım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYETE TANIKLIĞIM
Mystery / Thrillerarkadaşlar ilk hikayem olduğu için biraz kötü olmuş olabilir ama okuyunca çok zefkli ve merak uyandıran bir hikayedir seveceğinize eminim