Why omar why 1

6 0 0
                                    

Omar och Alma har varit bästisar ända sen dom var små,Och imorgon fyller alma 15år.

Omar och Alma ska på ett läger om 3dagar. Det kommer bli så kul säger Alma till Omar.

Idag är det Almas födelsedag och jag vet inte vad jag ska hitta på.

Omar går till stan och ska hitta på något,han gick in på guldfynd och hittade ett jätte fint silver halsband där det stod Alma!

Omar valde det halsbandet och gick till kassan och betalade,hon i kassan sa att det kostade 651kr.

Omar är nöjd över köpet och han springer så fort som möjligt till Alma.

Almas perspektiv

---------------------

Undra vars alla är,tänk så har dom glömt bort min födelsedag.

Omar kan väll inte glömt bort den.

Jag hör någon knacka och där står Omar,jag bara springer på honom och kramar han. Det första ordet jag fick var grattis på födelsedagen.

-Tack sa jag.

ska vi upp på mitt rum eller?

-Ja det kan vi sa Omar. Omar gav en present och jag öppnade den.

Det var ett super fint halsband och jag bara dog,jag sprang fram till Omar och pussade han.

Omars perspektiv

----------------------

Hon kysste mig! Det var det underbaraste i hela mitt liv som någonsin hänt!!!!!!!

Det ända Alma sa oj!

Efter ett tag blev det ett grovhångel.

Jag älskar dig Omar jag älskar dig.

Alma och jag gick till studion och skulle möta killarna.

Vi berättade att vi var tillsammans,och att det var Almas födelsedag och alla bara vaaa!!

Alla killar sa bara grattis,grattis,grattis!

Och jag bara skrattade. Killarna skulle repa och jag bara satt i soffan och tänkte på vad som hade hänt.

Klockan var 17:00 och jag skulle hem och äta,Omar skjutsade mig hem på hans moped och jag höll om han runt midjan.

Jag hoppar av mopeden och ger en puss till Omar och säger godnatt och går in. Ses imorgon bajbe.

Why Omar whyWhere stories live. Discover now