Luke Hemmings - ''Complicated''

294 11 0
                                    

''Bessie''

Şuan yaptıklarım ne gibi doğrulardı acaba?Michael'ın istediği onu baştan çıkaracak ve kalıcı bir kız olmak için en iyi arkadaşından Calum'dan yardım alıyordum.Biliyorum çoğunuzun olmasa da bir kısmınızın aklına onun hakkında bilgiler gelecek ama ben Michael'ı ortaokuldan beri tanıyordum,aslında bakılırsa ortaokul döneminde şimdi ki gibi serseriliği ile alâkası bile yoktu,lise dönemine geçtiğimizde kendisi de evrime geçirmişti.Tek evrime geçiren ve serseri olan Michael değildi;Calum,Ashton ve Luke.

En yakın arkadaşımın ESKİ sevgilisinde,Michael'ı etkileme dersi almak,biliyorum hepiniz beni sürtük olarak görüyor olabilirsiniz ama onun da bir kazancı vardı ki bu iş tamamı ile bir kazanca bağlıydı.Eğer ben Michael'ı etkiler ve dediğim gibi kalıcı olursam,Calum'da Maitena ile birlikte olacaktı.

Calum'dan ders aldığımı ikimizden başka kimse bilmiyordu.Kulağa her ne kadar itici gelse de bu derse ihtiyacım vardı,Michael her ne kadar benim için kalbi iyi bir melek gibi olsa da onu memnun etmeyen kızları/kızı okulda rezil ediyordu,Monica'da son kurbanıydı,onu okulun bahçesinde her kez toplandığında rezil etmişti ki bu durumda olmak istediğim en son şey.

Tabi ki de bu olayı Maitena'ya söyleyecektim ama sanırım biraz zamana ihtiyacım olacaktı.

Calum, beni baştan aşağı değiştiriyordu;yeni saç stili,yeni tarz...

Şuana kadar gerçekten kayda değer bir ilerleme bile sağlamıştım/mıştık.

Artık o bol kotlar yerine,bacakalrımı öne seren dark kotlar,mini şortlar,mini elbiseler..                             Dizimin biraz aşağısında biten elbiseler beni İNEK  gibi gösterdiği için de artık mini elbiseler giyiyordum ama şu siktiğimin dekoltelerinden olanlardan.                                                                        

Saçlarımı artık örmüyordum onun yerine açık bırakıp seksi bir şekilde biçimlendiriyordum.                   Hep yargılanıyorum,kişiliğimi-benliğimi ortaya koyduğumda hep bir sorun  oluyordu.Ne kadar kötü bir dost olduğumun farkındayım.Michael için yapamayacağım bir şey yoktu.Son senemdi,son umudum ve son kararımdı..

Gözüm hırs ile kararmıştı belki ama artık kaybetmeye tahamülüm yok.Kazanacaktım.Michael için ne gerekirse ki gerekirse benliğimi karalardım.Böylece tutkundum ama asla kaybetmeyecektim.Bakire değildim.Sevdiğim adam sandığım kişiye bakireliğimi verdim sanmıştım belki ama o siktiğim daha büyük kalçaları var diye beni bırakmıştı.

Siktiğimin dünyasında bir kez bile kazanamamıştım ve yorgun düşmüştüm,büyük bir düşüşünden ardından tekrar yükselmiştim.Bir düşüşü kaldıracak yürek bende yoktu işte bu yüzden ders almalıydım.

Benim durumumda olmak istemezsiniz.İki ara bir derede kalmak nasıl bir şey biliyor musunuz?Dışarıya karşı gülümserken içinde olan o çığlıklar,hıçkırıklar... Ama beni yargılamanız o kadar kolayınıza geliyor ki buna hayret edebiliyorum.Sorun hep bende,en kötü benim,Tanrı sizi böyle yaratmadığı için teşekkür edin,hepsi ön yargı.Emin olun yaşam bana artık eskisi gibi rengarenk gelmiyordu,artık bana siyah geliyordu,Michael'ı elde etmek ve onu baştan çıkarmak tek hedefim olmuş ve gözümü siyaha bürümüştü.Hayatı anlamak değil Michael ile hayatın tadını çıkarmak istiyordum.''Belki'' kelimesini kullanmak istemiyordum.Olacaksa diye bir şey olmayacaktı,OLACAKTI.Hırsıma yenik düşmek istemiyordum.

                  

Her ne kadar ona ihanet ediyormuş gibi hissetsemde bu oyunun sonunda her şey eskisi gibi olacaktı...             

Luke Hemmings - ''Complicated''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin