Merhaba . Uzun bir aradan sonra yeniden birlikteyiz. Yazamadığım için çok üzgünüm. Bu arada 211 olmuşuz Teşekkürler.
****************************
Alya sabah okula geldiğinde Fulya'nın orada olduğunu gördü.Alya' nın yanında Cenk'te vardı . Cenk'in ağzından şu söz çıktı;
- Aman tanrım didim! :D
İkisi de bu söze çok gülmüşlerdi ama hala Fulya'nın okulda olmasına bir anlam verememişlerdi. Alya Cenk kendisini ne kadar tutsa da kızın yanına gitti ve ona şunları söyledi;
- Hayırdır Fulyacığım yolunu şaşırıpta yol sormaya mı gelmiştin .
-Hayır canım burası yeni okulum. Şimdi senin gibi sürtüklerle uğraşacak vaktim yok görüşmek üzere ezik!
Birkaç dakika sonra herkes bağırıyordu. Bunun nedeni ise Alya ve Fulya'nın neredeyse birbirlerini yiyecek gibi saçlarını çekmeleri ve birbirlerine öldüresiye saldırmalarıydı.
Bugün de böyle geçti . Ertesi gün kimsenin sesi çıkmamıştı.
Ama illa bir felaket olacak ya büyük bir patlama sesi duyuldu sonra da okul yanmaya başladı. Çoğu kişi koşarak kurtuldu. Alya geçen gün ettiği kavgada bileğini burkmuştu . Kaçmaya çalışırken patlamanın etkisiyle yere düştü ve sıralar üzerine yığılmaya başladı. Cenk Alya'yı bulamayınca sınıfa geldi. Sınıfta Alya'yı sıralar üstüne düşmüş bir şekilde görünce hemen onu kurtarmaya çalıştı ama patlama sebebiyle çıkan gaz onu da bayıltmıştı. Alya ve Cenk'e acaba ne olacaktı...
****************************
Yb için votelemeyi ve comment yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEFON NUMARASI
FantasyBu benim ilk kitabım . umarım beğenisiniz. Konu; İzmir'den İstanbul'a gelen Alya'nın , yaşadığı birtakım olaylar.