Arkadaşlar sizin için gecenin bi saatinde kalkıp yb yazdım biraz emeğe saygı duyuyorsanız lütfen bölümü voteleyin .
Alya bu kızı hiç sevmemişti .Ona kibarca adını sordu ama kızın verdiği cevap şu idi;
-Öf ezik sen gitsene be işine.
-Bana ezik diyemezsin bu bir adını sormuştum cevap alırsam sevinirim bu da iki!!!
-Tamam peki söyleriz ;AYÇA. Senin adın ne ?
-Benim adım da Alya . Memnun oldum .Şimdi defol git okey?
-Sen beni kovamazsın ben kendim giderim.
Bunları söyledikten sonra Ayça büyük adımlarla sınıfa ilerlemeye başladı.Arkasından grubu onu takip etti ve koluna takılarak yürümeye, gülüşmeye başladılar. Ayak sesleri çok net bir şekilde duyuluyordu.
Sınıfa girdiklerinde Ayça onun sırasında oturuyordu. Alya kibarca sırasından kalkmasını istedi. Fakat bu sefer kibarlık işe yaramamıştı. Ayça'yı yakasından tuttuğu gibi yere fırlattı. Kız zaten minyon olduğu için hafifti. Bunu yapmayı karete dersinde öğrenmişti.
Okul çıkışı Cenk'in yanına gitti ve saat 18.00 da buluşma kararı aldılar.
Cenk onu evden lüks bir arabayla aldı. Onu akşam yemeği için en güzel restoranta götürdü. Bu sefer olacaktı .Alya'nın içinden bir ses bunu diyordu. Alya zor da olsa Cenk'e onu sevdiğini söyledi. Cenk'in de sürprizleri vardı. Evet!! Alya'ya tektaş yüzük almıştı parıl parıl parlıyordu. Ve ağzından şu söz çıktı. Alya sana ilk günden beri çok aşığım. Benimle çıkar mısın?
Alya'da şu cevabı verdi tabii ki evet!
(Votelemeyi unutmayın emeğe saygı sizi seviyorum bye)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TELEFON NUMARASI
FantastikBu benim ilk kitabım . umarım beğenisiniz. Konu; İzmir'den İstanbul'a gelen Alya'nın , yaşadığı birtakım olaylar.