Help

50 3 0
                                    

Als ik thuis ben ga ik leren , ik let wel op straks komt die vuile klootzak weer nee mooi niet.

Aan het avond eten vertel ik hoe mijn dag was en terwijl ik dat doe praat mijn vader er weer eens doorheen

Ik ga zo nog evenweg zegt mijn moeder oké tot straks.

ZO wat zullen we doen kun jij de chips even uit de kelder halen vraagt mijn vader.

Ja hoor zeg ik en ik loop de kelder in......BOEM en de deur zit dicht :kutwijf schreeuwt mijn vader .

HELP HELP roep ik zo hard mogelijk.

Mijn vader doet de kelderdeur weer open en slaat me weer helemaal in elkaar.

En alles word zwart.

Waar is ze ! Waar is ze Michel ! Zeg het me NU!

In de kelder zegt mijn vader.

Och mij. Meisje toch mijn neus bloed en mijn oog zit dicht , wie ben jij ? Vraag ik .

Mijn moeder barst in snikken uit ....Kijk nou wat je gedaan hebt het is je DOCHTER van eigen vlees en bloed.

Ze weet niet eens meer wie wij zijn ik meld haar morgen ziek en ga naar de dokter.

Als je dat doet dan...... Dan wat gilt mijn moeder dan sla je mij ook de hersens in?!

Nou dan doe je dat maar ,maar ik ga naar de dokter ,kom mee lieverd.

Ja uhum juist ja ......een zware hersenschudding wat is er ook alweer gebeurd ?

Uhm ze ..is uhm...uit de boom gevallen.

Juist morgen en overmorgen niet naar school en doe voorzichtig oké oh ja en voordat ik het vergeet goed rusten.

Prima dokter zal ik doen.

Bel maar als er iets is zegt hij.

Doei zeg ik half bewusteloos.

Nu tevreden zegt mijn moeder als we weer thuis zijn .. Een zware hersenschudding en nu ik weet het niet meer Michel ik weet het echt niet!

In 1 klapWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu