Zwart

36 2 0
                                    

Ik was al weer over Kevin heen wat een rot kind .
Het is zomervakantie en ik mag gelukkig weer mee.
En we gaan naar Israël, naar de rotsen .in het vliegtuig zat ik naast Esmee die dit jaar ook meeging, we hadden de grootste lol met een paar jongens van ongeveer net zo oud als wij, ze zaten voor ons en ze heette Max en Bram . Toen we bij ons hotel aankwamen gingen we naar de zee met de rotsen we aten daar een ijsje en Max en Bram gingen ook mee.
Ze zijn erg leuk en aardig ,mijn allereerste vakantieliefde .😍
Alles leek heel rustig te verlopen totdat men vader een pistool uit zijn jas trekt.
Ik zeg :pap is dit je bedoeling, en hij antwoordt ja zeker is dat men bedoeling.
Ik stap achteruit en nog een stap en nog een en nog een ............
Totdat ik val .
Er kwam een man aangerend en haalde me uit de zee men moeder belde de ambulance.
De man probeerde me te reanimeren en tot bijzijn te brengen.
Daar kwam de ambulance al aan met gillende sirene , iedereen schrok en keek waar de ambulance heen reed.
Ze hebben mij op de brancard en met loeiende sirenes en slippende banden naar het ziekenhuis gebracht .
En ik ? Ik zag zwart.

Sorry dat ik zolang niet heb geschreven ,
Ik had een beetje veel leerwerk .
Kijk ook een naar de boeken .
LOVERBOY van xXfleurtjeXx &
DAGBOEK xXgiulia12Xx

In 1 klapWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu