Bölüm 1

18 1 0
                                    

Selam, bu benim ilk hikayem ilk hikaye ilk heyecan falan kszkakzkwk neyse. Inşaallah kitabımı begenirsiniz 😊

•••••••••••♡••••••••••♡••••••••••♡••

Kendimi boşlukta gibi hissediyorum.Herşey koca bir oyunmuş ve biz bu oyunda sadece birer piyonmuşuz fakat şimdi yerlerin değişme vakti geldi artık birer piyon değil de oyunun başrolleri olma vaktimiz geldi oyunu kurallarına göre oynayacağız...Eğer oyunun kuralları hoşumuza gitmiyorsa kuralları değiştireceğiz...Şimdi piyon biz değil de onlar olacak yerlerin ve kuralların değişme vakti geldi de geçiyor bile zaman hızla akıyor ve bizim kazanmak için daha çok yolumuz var.Biz kazanmadan bu oyun bitemez oyunun bitmesi için başrollerin ya ölmesi ya da vazgeçmesi gerekiyor biz ölmeyi veya vazgeçmeyi düşünmüyoruz...Biz kazanmak için burdayız ve kazanmadan hiçbir yere gitmeyeceğiz oyunun kurucularını öğrenmemiz lazım bu yüzden sonuna kadar gitmeye hazırız...

Sonunda ölüm olsa bile...

Biz gerçekleri öğrenmeye geldik,acıtsada biz gerçekleri öğrenmek için savaş vereceğiz belki bu savaşın sonunda kimse sağ çıkamayacak belki de hickimse eskisi gibi olmayacak ne olursa olsun gerçekleri öğreneceğiz.

Biz gerçekleri öğrenmeye ant içtik.

Bu bizim gerçekleri öğrenmek için çıktığımız zorlu bir yolculuk bu yolculukta cok şey göreceğiz çok zorlu yollardan geçeceğiz bu yolculukta bizimle olmaya var mısın ? Bizimle gerçekleri öğrenmek istiyor musun ? O zaman ne bekliyorsun hadi gel..

•••••••••••♡••••••••••♡•••••••••••♡••

Yorum ve vote atmayı unutmayın hepinizi seviyorum. ❤

Karanlıktaki Yıldızlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin