Selam yine ben 😃 biraz korkuyorum begenmezsiniz falan diye insaallah beğenirsiniz 😊 hadi bakalim bölüme geçelim❤
•••••••••••♡••••••••••♡••••••••••♡••
"Korkuyor musun?"
"Saçmalama tabii ki de korkmuyorum." Çok korkuyorum herşeyden gerçeklerden yaşayacaklarımızdan, korkuyorum...
"Yalan söylüyorsun" evet. Yalan söylüyorum sende daha fazla korkma,üzülme diye...
"Neyse tamam kapat konuyu." Çünkü daha fazla dayanamayacağım.
Kaç saat oldu bilmiyorum ama sabahtan beri deliksiz konuşuyoruz olabileceklerden,yaşayacaklarımızdan, tehlikelerden ama biz hazırız herşeye herkese rağmen gerçekleri öğrenicez biliyorum canımız yanacak ciğerlerimiz kan ağlayacak kalbimiz belki de atmayı bırakacak ama ne olursa olsun biz bunlara hazırız.
Olayı anlatayım hemen bizim şüphelerimiz var ve bunu doğrulayan yaşantılarımız var. Her ne kadar çok saçma dediysekte olmuyor, biz gerçekleri öğrenmek için savaş vermeye hazırız. Ailemiz bizden birşeyler saklıyor bunu belli ediyorlar korkuyoruz ama biliyoruz ki korkumuzu ancak üstüne gidersek yenebiliriz biz güçlü insanlarız.O yüzden savaşacağız yolun sonunda bizi ne bekliyor bilmiyoruz,ne çıkacak karşımıza,ne tür şeylere göğüs germemiz gerekecek bilmiyoruz.Tek bildiğimiz şey ne olursa olsun birbirimizi bırakmayacak oluşumuz.
Biz belki de ölüme gidiyoruz belki de yepyeni bir yaşama başlayacağız bilmiyoruz...
"Noldu ya daldın gittin?"
"Düşünüyorum.." Sanki beni anlamış gibiydi uzun uzun baktı gözlerime sonra;
"Tamam,hadi kalk gidelim." Dedi
"Nereye gideceğiz?"
"Hava alalım biraz gerçekten çok bunaldım."
"Tamam."
Gidiyoruz sahil boyu dalga sesleri nefeslerimizle yarışıyor sessiz,sakin bi yolculuk yaparken bir anda ikimizde tedirgin oluyoruz sanki biri bizi izliyor gibi...
Adımlarımız hızlanıyor,kalbimiz pır pır atıyor.Koşmaya başlıyoruz kimden, neyden kaçtığımızı bilmeden koşuyoruz sonra durup dinleniyoruz bir anda gülmeye başlıyoruz galiba delirdik...
"Bu kadar aksiyon yeter hadi eve."
"Tamamdır."
Daha demin biz ne yaşadık bilmiyoruz, o kimdi kız mıydı erkek miydi? Neden normal bir hayatımız yok...
•••••••••••♡••••••••••♡•••••••••••♡••
Yorum ve vote atmayı unutmayın hepinizi seviyorum. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Yıldızlar
Teen FictionIki üniversite öğrencisinin kendi hissiyatlari doğrultusunda başlayan ve bir takım acımasız gerçeklerle dolu olan hayatlarında karanlık geçmişleri ile gelecekleri peslerini bırakmamaktadır. Peki, bu iki genç kız nelerle karşılaşacak, neler öğrenecek...