Akşam Yemeği

145 7 4
                                    

Jooheon ve changkyun okula changkyun'un başvurusunu yaptıktan sonra kantinde kahve içerek sohbet etmeye başladılar. Jooheon changkyun hakkında birçok şeyi merak edip sürekli soru soruyordu changkyun da jooheonın bu ilgisine karşılık şaşırsada sorularını içtenlikle cevaplıyordu ve jooheonla sohbet etmek gerçekten hoşuna gitmişti.

Beomgyu ve soobin de okullarına gitmişlerdi, soobin beomgyuya okulu gezdirip okul hakkında bilgiler veriyordu. Okulu gezmeyi bitirip kantine oturup sohbet etmeye başlayan ikili birbirleri hakkında merak ettikleri soruları soruyorlardı.
Sonra soobin aniden beomgyu'ya sevgilisi olup olmadığını sordu beomgyu ise ilk başta bu soruyu sorduğu için şaşırsada sonra hayır yok neden sordun diye ekledi soobin de neden olduğunu bilmediği bir şekilde içi rahat bir şekilde "hiiğğğççç merak ettim, güzel, ayy şey yakışıklı çocuksun sevgilin vardır diye düşünmüştüm"dedi. beomgyu söyleyip söylememekte arada kalmış olsada soobinin güvenilir birisi olduğunu hissederek "ben erkeklerden hoşlanıyorum soobin o yüzden beni önceki okullarımda çok dışladılar ve hiç sevgilim olmadığı gibi şu anda da yok umarım sen de beni dışlamazsın" dedi.
Soobin ağzı iki metre açık bir şekilde beomgyuyu dinliyordu beomgyunun sözleri bitmiş olmasına rağmen hala cevap vermiyordu beomgyu onu dürtünce kendine geldi ve "yok canım ne dışlaması hayatta yapmam öyle bir şey ve burda da sana yapılmasına izin vermem" dedi. Beomgyu gerçekten çok mutlu olmuştu çünkü bu zamana kadar hep dışlamıştı.

Akşam üzeri jooheon ve changkyun beraber binaya gelmişlerdi birbirlerine iyi akşamlar gibi bir kaç şey mırıldandıktan sonra evlerine gidip kardeşlerini beklemeye başladılar bu sırada Hafiften yemek hazırlamaya başlamışlardı taki jooheonın evinden çığlık sesleri gelene kadar changkyun panikle yerinde sıçradı ve jooheonın kapısına gidip zile bastı jooheon korkmuş bir şekilde changkyun a bakarak "mutfakta kocaman bir hamam böceği var changkyun napmalıyım? Ben çok korkarım (ödlek jooheon vbvnchc) Bana öylece bakıyor soobin olsa ona aldırırdım ama o yok sen alabilir misin" dedi. Changkyun şok olmuşcasına "jooheon gerçekten bir hamam böceğinden mi korkuyorsun? Neyse gel göster bakalım nerdeymiş" dedi ve mutfağa gitti. Jooheon changkyun a gösterdiğinde changkyun cidden şok olmuştu çünkü o hamam böceği değil bambaşka bişeydi tabii changkyun korktuğu için öyle görüyor olabilirdi, jooheon a dönüp" Jooheon ben bunu alamam gerçekten aıyy soobin gelince alsın olur mu"dedi. Jooheonsa mızmızlanarak "ya changkyun beni bu şeyle yalnız bırakma bari"diyince
Changkyunda "tamam jooheon gel bizim evde bekleyelim "dedi. Sonra changkyunların evine gittiler. changkyun yemek hazırlarken jooheon da salonda oturuyordu sonra changkyun mutfaktan gelip" Jooheon bugün biz de yemek yiyin bari çocuklar geldiklerinde aç olurlar"dedi. Jooheon da "tamam changkyun çok sağ ol ben de yemeği hazırlamana yardım edeyim o zaman" dedi ve yemeği hazırlayıp masayı da düzenledikten sonra tam dinlenmek için oturmuşlardı ki kapı çaldı gelen tabii ki soobin ve beomgyudan başkasj değildi soobin tam changkyun a selam verip gidecekken changkyun seslendi"soobin abin burada yukarıda bir olay oldu da bugün bizde yiyeceksiniz akşam yemeğini gel abin sana anlatsın"dedi gülerek. Soobin de şaşırmış bir şekilde içeri girip abisine sorduğunda ise şaşkınlığı geçmişti çünkü o da çok iyi biliyordu ki abisi böceklerden çok korkardı. Hepsi güzel bir akşam yemeği yedikten sonra soobin gidip böceği evden attı ve bir kaç yere de böcek ilacı sıktıkyan sonra abisini çağırmak için aşağı indi abisinin ise gelmeye hiç niyeti yoktu sanki çünkü changkyunla yine koyu bir sohbete dalmışlardı bir süre durup yanlarına gitti ve gidebileceklerini söyledi jooheonsa tedirgin bir şekilde "heryere baktın başka yok değil mi soobin biliyorsun görürsem seni boğarım(xkksmsmda)"
Soobin de alışmış bir şekilde "biliyorum abi boğarsın alıştım artık sana o yüzden tedbir amaçlı bir kaç yere böcek ilacı da sıktım ev güvenli yani gidebiliriz" dedi. Jooheon ve soobin changkyuna ve beomgyuya teşekkür ettikten sonra evlerine gittiler. Jooheon tabii ki biraz gergindi ama şimdi en azından yanında soobin vardı görürse anında müdehale edebilirlerdi(jooheonın ödleklikleri sayın seyirciler xnsmmxmdd) soobin çok yorulduğunu söyleyip uyumuştu jooheon da yatağına uzanıp telefonuna gelen mesajlara bakıyordu ve changkyundan bir mesaj gelmişti.

CHANGKYUN:Naptın jooheon rahat mısın halletmiş mi soobin

JOOHEON:Ah evet changkyun soobin alışık benim bu hallerime güzel bir şekilde halletmiş.

CHANGKYUN:ben de merak ettim iyi geceler o halde.

JOOHEON:teşekkür ederim changkyunnieee iyi geceler tatlı rüyalarrr.

CHANGKYUN:changkyunnie mi?

JOOHEON:evet yoksa hoşlanmadın mı öyle dememden.

CHANGKYUN:Yok yok sen diyebilirsin de bir an garip hissettirdi.

CHANGKYUN:Neyse iyi uykular hadi yat artık yarın erken kalkacağız.

JOOHEON:Tamammm iyi uykular changkyunnieee😍


JOOHEON:Tamammm iyi uykular changkyunnieee😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Jookyun + SoogyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin