·2·

455 9 0
                                    

"Bizi neden sevmek istemediler? Biz, bilmeden onlara birşey mi yaptık sevgilim? Yoksa sadece 'normal' olmadığımız için mi?

Benim bildiğim, sana biri birşey yapmışsa, canını yakmışsa sevmezsin. Peki gerçekten, ne yaptık biz onlara? Neden sevmek istemediler?

Mesela benim sana bakışlarımı görmediler. Ya da senin bana aşkla söylediğin sözleri duymadılar. İstemediler.

Şimdi saat ilerliyor, ölümüm
yaklaşıyor sevgilim.

Merak ettiğim şey ise, ben öldükten sonra ne diyecekler hakkımda? Ailem, arkadaşlarım? 'Hak etmişti!' 'Hastalıklıydı o!' 'Cehenneme gitmeli!'. Hiç biri umurumda değil.

Biliyor musun, annem bu gün
beni evden kovdu. Bağırdı ve bir sürü hakaret etti. Açıkçası beni yaralayan söyledikleri değildi, beni dinlememesiydi. Sonra beni kovdu. Peki bunca zaman neden kovmamıştı da şimdi yapmıştı bunu? Cidden anlamıyorum.
İnsanlar çok acımasız.

Dünyadaki herkesin sadece sevgi ve güzel duygular beslemelerini isterdim birbirlerine karşı. Fakat nefret ve kötü şeyler doğamızda var ve bunu değiştirmek imkansız.

İnsanlar acımasız ve sevgiden yoksun varlıklar. Hepsi siyah, fakat biz
onlardan farklıyız, biz rengarengiz ve bu
yüzden bizden nefret ediyorlar.
Onlardan farklıyız.

Pekala, saat ilerliyor ve ben sana daha çok yaklaşıyorum. Yakında yanında olacağım. Beni bekliyorsun, değil mi?

Seni seviyorum bebeğim."

I love you § gxg ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin