Hi ! Nama aku L nama panjang aku Muhd Elly Sun . Aku ada Crush tapi orang yang aku minat tu lelaki . Aku pon tak tahu aku ni betul ke atau dah gila . Tapi nama mamat ni Nik satu kelas dengan aku . Aku turn on dengan dia masa satu kelas aku nak celebrate birthday kawan aku . Mungkin permulaan ni pendek sebab permulaan kan cukup sekadar korang faham jalan cerita . Nak jadikan cerita, aku memang pergi sekolah bawak kereta masa nak pergi ke secret recipe untuk celebrate birthday budak kelas aku ni . Aku gerak ramai ramai dengan kawan aku tapi majoriti semua pakai motor jadi aku seorang je pakai kereta . Sampai je kat Secret Recipe terus celebrate birthday kawan aku ni kitaorang nyanyi lagu selamat hari jadi. Tapi aku perhati la dekat Nik ni dia macam gelisah tak sampai 30 min kitorang celebrate birthday member kitorang dia dah pergi . Budak kelas aku semua tanya kenapa dia rushing . Tapi masa tu aku macam "lantak ko la" . Lepas habis celebrate nak dekat 2 jam jugak . Aku dengan budak kelas aku pergi dekat belakang bangunan . Untuk pengetahuan korang tempat tu baru je buka jadi banyak kedai yang kosong . Kitorang pergi dekat bangunan belakang sebab view dekat area situ lawa . Lepas itu , aku dengan kawan kawan aku ni decide untuk tangkap gambar ramai- ramai.
Tamat sahaja sesi bergambar kami pon balik la . Biasa la yang bawak motor tu sekali press je motor hidup pastu balik tinggalkan member aku naik kereta ni macam macam benda nak buat . Time aku nak masuk dekat dalam kereta . Tiba-tiba aku nampak Nik dekat hujung kedai yang kosong . Tapi dia tengah pegang botol arak . Aku datang dekat aku syak dia dah mabuk . Aku pon angkat dia bawak masuk kereta .
Nik : cepat L .....
Aku decide bawak dia balik rumah . Dalam rumah memang aku tinggal seorang sebab family aku busy dekat hongkong yang jenguk aku pon kakak aku je .
( Nak tahu apa jadi lepas ini ... Srs aku cakap aku turn on dengan dia)
YOU ARE READING
Member Aku Partner Aku
RomanceTangan kau kebas lepas itu kau suruh aku bukan butang baju kau