Sampai saja dekat rumah aku papah Nik naik tangga sampai la ke bilik aku . Aku pun baringkan dia dekat atas katil dan suruh dia tidur . Lepas itu , aku pon pergi la mandi . Sudah sahaja mandi, aku pun pakai la baju biasa dengan seluar pendek sebab bilik aku sukahati aku la . Tapi aku nampak nik berpakaian sekolah masih terlentang dengan bau badan dia lagi . Aku terus pergi ke arah dia dan kejutkan dia dari tidur .
Nik bangun ! Pergi mandi
Tiba-tiba Nik bangun. Lepas dia dah bangun aku suh la dia amik tuala pastu pergi mandi dan pinjam je baju aku . Tiba tiba dia cakap tangan dia kebas . Aku pon dah macam kenapa tangan ko kebas . Aku suh dia sandar kat dinding. Aku duduk kat atas katil tu aku pon slowly bukak butang baju dia. Lepas sudah aku bukak butang baju dia aku nampak badan die yang tegap masa tu aku dah macam "wow cantiknya"
Tiba-tiba dia cakap kat aku
"L ko pernah cium mulut tak"
Dengan terkejut aku mampu geleng kepala je . Lepas itu dia tarik baju aku mulut dia bersatu dengan mulut aku . Dalam beberapa saat aku tak dapat imagine apa yang terjadi lama lama aku rasa syok bercium dengan dia
Tengah hangat bercium mulut. Mulut aku turun ke leher dia dan memberi ciuman yang enak . Nik dengan sangapnya membaringkan posisi kami berdua . Dengan rasa horny aku selupkan tangan aku ke dalam seluarnya dan aku meraba batangnya yang tengah membesar
Dia menarik seluar sekolah nya dan aku memberi handjob selama 2 minit . Lepas kami tengah syok, mulut aku menjilat batangnya selama 7 minit .
Hangat makin terasa air mani Nik memancut keluar
Lepas sahaja air mani Nik keluar Nik ajak aku mandi dengan dia .(Nak tahu ape yang jadi di dalam bilik air ??)
YOU ARE READING
Member Aku Partner Aku
RomanceTangan kau kebas lepas itu kau suruh aku bukan butang baju kau