Tam en sevdiğim şarkıyı açmış kafamı cama yaslayıp uykuya dalıyorken servis şoförümüz Mehmet abinin sesiyle yerimden sıçradım.
"Miraaayy yavrumm geldik evineeeee" dedi. Çantamı omuzuma attım "Sağol abiciimmm görüşürüz" diyip servisten uçarak atladım. (O nasıl oluyosa fjskfjskkc) Eve girdiğimde annem evde yoktu. Kesin altın gününe gitmiştir bu karı yine. Iyi bari bu sefer beni götürmedi. Oh.
Yatağıma yatıp rehberden 'Yavruuuummm'a basıp Berke özürlüsünü aradım. Yaklaşık yarım saat konuştuktan sonra kapı sesi gelince kapattım ve koşarak kapıyı açmaya gittim.
Annem gelmişti. Hemen benle konuşmaya başladı."Ayyy Miraayyy kizimmm şu Meliha Teyze'nin bir oğlu varmış Burak bugün kapıya anahtar istemeye geldi bi yakışıklı bi yakışıklı hemde bizim bloktalar kıııızzzz." Ben içimden noluyoo yaaaa bu karıya kesin bu beyinle okuyamayacağımı anladı bana zengin koca arıyor diye düşünürken ykonuşmam gerektiğinin farkına vardım. "Ee napıyım anne ya" dedim ilgilenmiyo gibi yaparak. Halbuki çocuğu görmek için kırk takla atıyodum fjdkf
"Ştt sus bakayım anneye ya denmez. Kızım belki tanışırsınız diye dedim öyle. " ımm tabii annecim tanışırız tabii tanışırız (parlayan gözler kdkx)
"Yarın arkadaşlarım bize geliyo Burak oğlumda gelir bak iyi anlaş çocukla he mi yavrucum" diyip mutfağa girdi.
**
Alarm başımda ciyak ciyak öterken alarmın inadına kalkmiyordum. Çağla aramaya başlayınca mecburen kalktim. Yemin ediyom bu arkadaşlarımın hepsi mal. Bu saatte uyandırılır mı lan ? Piç misiniz olum ?
Tuvalette işlerimi halledip aynı zamanda instagrama girerken telefonu yere düşürdüm. Al işte özürlü ben. Neyseki bebeğime bir şey olmamıştı. Ah yavrum ya sana birşey olsaydı. Ne yapardım ben ha.
Tuvaletten çıkınca kıyafetlerimi giydim. Çantamı kapıp aşağı indim. Ağzıma birkaç şey atıp okula doğru yol aldım.
İğrenç geçen bir matematik dersinden sonra Berkeyle ben koridorda yürürken birden Berke'nin sırtına atlayarak "What Does The Fox Sayy dingiridingiridingiri diii " diye şarkı söylerken herkes bana bakıyordu. Hep böyleydi zaten. Okulda hep tuhaf tuhaf hareketler yapıyodum insanlarda bana tip tip bakıyordu. Hah mallar siz ne anlarsiniz eğlenceden.
Çıkış zili çaldığında koşa koşa eve gidiyodum. Mal msnz tabii ki Burak için değil yemekler için gidiyodum ben. Evet ya yemekler için uzatmayin -,-
Eve vardığımda kapıyı ultra yakışıklı bir varlıkla karşı karşıya geldim.
OH
MAY
GADNIS
HAYIR
NOLAMAZZZZ
BU
NASIL
BİR
İNSAN
LAN.
Hay evribadiii. Uhm bu benim ilk hikayem. Yani yanlışlarım olabilir. Yanlışlarımı söylerseniz sevinirim yani hatami böylece tekrarlamam djskf mobil olduğum için yazım hatalarım olabilir birkaç kez kontrol edip düzeltim ama fjjfd evet şimdi veda edicem
öhm
bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Teen Fiction" Seni beklerken hergün öldüm ben. Seni bin yıl sevdim, bir bin yıl daha severim. "