Chestii despre... SCOALA

25 2 0
                                    

V-ati pus vreodata intrebarea ,,de ce trebuie sa mergem la scoala?" logic ca v-ati pus-o, nici nu mai intreb! Pai probabil ca ati auzit ca la scoala ne invata chestii neinteresante dar care te ajuta in viata, si dupa trebuie sa ai o medie mare ca sa intrii la un liceu bun, dupa o facultate si boom, ai ajuns ceva in viata. 

Este asa, insa, daca ne gandim mai bine, care sunt metodele profesorilor sa ne invete aceste informatii nefolositoare?

Evident, unele informatii sunt foarte importante, insa, pana la urma, sa zicem ca dai test.. Si ai invatat. Dupa ce ai dat acel test, (logic) dupa cateva saptamani, mai tii minte ce ai invatat? Nu cred. 

De exemplu, banuiesc ca ati auzit de gramatica, mai exact partile de vorbire, valorile morfologice, functii sintactice, de analizat, etc., dupa ce intri la liceu nu mai conteaza, conteaza doar partea literara a limbii romane. 

Mda.. Adica ne umplu cu atatea lucruri si informatii care nu ne ajuta deloc, ca sa ce? 

Asa. Sa nu mai spun despre materiile nefolositoare care ne toaca..

DESEN, MUZICA, RELIGIE, TIC, ED. SOCIALA..(etc.)Daca vrei sa inveti toate astea, sa faca o scoala speciala/liceu pt. asta. Ma intreb cine s-ar inscrie pt. aceste materii..

Unii profesori sunt de rahat, total. 

Odata am primit un 4 pentru ca nu aveam cartea deschisa in ora. Mda. Notele nu trebuia sa determine ,,cat stim noi din acea materie'' sau ,,cat am invatat"?

Nu. Ai luat un 4 sau 2 din asa ceva, ceilalti profesori te considera prost daca iei note mici si sunt in stare sa-ti scada la o greseala dintr-un test cum nu au scazut abonatii lu' James Charles pe youtube.

Da, era o gluma proasta. Hahaha.. 

Mai ales ca daca vrei sa intrii la un liceu bun, iti trebuie 25% sau ceva de genu' din media generala din clasele V-VIII, pe langa examenul pe care (probabil) o sa-l dai.

In concluzie, iti cam bagi ceva in scoala..


Poezia capitolului I

SCOALA

La scoala nu-i asa de bine

Toti profesorii se iau de tine

Teme-ti dau de nu poti duce

Cureaua ma-ta o aduce

Fizica e o povara

Chiar nu vreau s-o vad in vara

Colegii numai copiaza

La profesori nu le pasa

Matematica ii grea

Profa este foarte rea

Catalogu-i plin de patru

Diriga n-are mila, saracu'

🗑 cand te plictisesti... 🗑Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum