Oksürük sesı ıle kendime geldim.Tahminim doğruydu,Bay Park öksürmüştü.Sanırsam konuştuklarımızı duydu.Aslında çokda umrumda değil,ne de olsa o adamın bana bir şey yapamayacağını biliyorum.Bay Park yanıma geldı.Ellerını siyah takım elbisesindeki cebine yerleştirdi ve beni süzmeye başladı.Süzerken bir yandanda ıslık çalıyordu.
"5 dakika sonra odama gel" Yanımdan yürüyerek odasına doğru yolaldı.Sadece arkadından "Peki Bay Park" diyebilmiştim.Egolu çapkın.Ayyşh.
Odama doğru yol aldım.Elimdeki dosyaları bırakıp Bay Park' ın odasına gidicektim,öylede yaptım.Önce odama gittim elimdeki mavi renkli dosyaları masama bıraktım.Odamın kapısını açtığımda Bay Kim'i görmem bir oldu.Elindeki dosyaları zar zor taşıyordu.
"Yardım ediyim Bay Kim.Neden hepsini aldınız,keşke Soon'a söyleseydiniz.O size yardim ederdi" Bay Kim'in elindeki dosyaların yarısını aldım."Sağol Yerı teşekkür ederim"
Birlikte Bay Park'ın odasına gittik.Kapıyı çalmadan girdiğimiz için gözlerimizi kapatmamız bir oldu.Çünkü Bay Park bir kızla öpüşüyordu ve üstündeki gömleği çıkarmıştı.
"Kapısız evden mi çıkıyorsunuz,ben sizin müdürünüzüm.Terbiyesizler.Eski müdürünüz sizi iyice şımartmış.Şimdi dışarı çıkın ve kapıyı çalıp tekrar gelin!"diye bağırdı.Bızde öyle yaptık.
Bu sefer girdiğimizde üzerine gömleğini giymişti.Masasındaki sandalyede oturuyordu,kız ise masanın karşısındaki sandalye de oturuyordu.
"Buyrun Bay Park,dosyaları getirdik" dedi Bay Kim."Tamam sağol.Şimdi bebeğim ve Taehyung çıkabilirsiniz" Kız Jimin'in yanağına öpücük kondurdu "Aşkım gece bendesin unutma.Üstüme dediklerini giycem Yarım kalan işimizi hallederiz" Bay Park sırıttı."Peki bebeğim"
Bay Kim ve o kız gitmişlerdi.Bay Park bana baktı."Soon'la konuştuğun şeyleri nerden biliyorsun Yeri?" "Açıkcası Bay Park babanızla babam arkadaş olduğu için daha doğrusu babanız sizi babama şikayet ettiği için biliyorum bu kadar çapkın olduğunuzu.Ehh haklıda yani." Bay Park ayağa sertçe kalktı,çenemi elleriyle kaldırdı. "Ne dediğini sanıyorsun sen bunları kim uyduyor!!" "Kimse uydurmuyor Bay Park,babanız söylüyor" "Nerden biliyorsun,duydun mu?!" "Açıkcası geçen akşam babanız bize yemeğe gelmişti ordan biliyorum.Babama anlatıyordu bir günde yatağa kaç kız attığınızı" "Ehhhyt yeter be!!"
Tam bana vurucağı anda kapı açıldı.