— Bitom! Bitom! — krzyknął ktoś, biegnąć w stronę wspomnianego mężczyzny. Ten odwrócił się, wypuszczając z ust blady dym.
— Nie Bitom! Tylko Bytom, kretynie! — Warknął zirytowany, przewracając oczami.
•••
Tomasz to wysoki i szczupły mężczyzna. Jego cera jest dość blada, ale to nic dziwnego, gdy prawie w ogóle nie wychodzi się z domu. Jego czarne, falowane włosy sięgają mu prawie do ramiom. Zazwyczaj wiążę je w niedbały kucyk, ponieważ strasznie go drażnią. Jego oczy mają niebiesko-szary odcień. Pod prawym okiem ma malutki pieprzyk, który bardzo lubi. Uważa go za swój znak rozpoznawczy, choć i tak nie trudno rozpoznać Bytomianina wśród innych ludzi. Czasami nosi także okulary, ale używa ich tylko do czytania przez jego słaby wzrok.
Grawiec nie lubi przebywać w dużym tłumie ludzi dlatego rzadko kiedy wychodzi ze swojego domu. Woli raczej siedzieć pod kocem razem ze swoją fretką i palić lub czytać. Jednak, gdy już się z kimś spotka stara się mówić jak najmniej, aby nie palnąć czegoś wrednego. Czarnowłosy jest bardzo szczery, co czasem ma okropne skutki. Mimo jego samotniczej natury uwielbia pomagać innym. Sam powiedział, że gdyby Hogwart naprawdę istniał, a on dostałby list, to na pewno przydzieliliby go do Hufflepuffu. Jego kolejna wadą oprócz brutalnej szczerości jest zapominalstwo. Zawsze tłumaczy się tym, że to wina tego okropnego smogu!
《 Tomasz Grawiec
Mężczyzna
Personifikacja Bytomia
Urodzony 23 marca 1105 r.
22 ludzkich lat
Ok. 914 prawdziwych lat
Biseksualny 》
CZYTASZ
Wszędzie ten SMOG || OC Book
RandomRóżne ciekawostki o Personifikacji Bytomia, czyli Tomku Grawiec