Hepimiz eve vardığımızda hala aklımda havalanındaki olay vardı o maskeli kişi bana çok tanıdık gelmişti ama çıkaramamıştım.
Odama gelen gi unni ile bu konuyu konuşmuştum oda bana bu konuyu kafama takmamamı söylemiş onemsiz bir konu olduğunu vurgulamıştı ben de tamam demiş ve konuyu kapatmış ardından aşağıya taeyong oppanın yanına oturmuştum.
"Napıyosun bakalım güzellik" dediğinde gülmüştüm "oppa ben artık size yük olmak istemiyorum acaba bir yerlerdemi çalışmaya başlasammı çünkü böyle olunca kendimi yük gibi hissediyorum lütfen hemen hayır deme" dediğimde uzunca bana baktı ardından elini omzuma koydu ve destek verircesine sıktı "ben bir şeyler düşünücem sana ne uygunsa ona karar veririz tamammı lavinia" dediğinde mutlu bir şekilde kafamı aşağı yukarı salladım ve onun yanından ayrılarak oturma odasına geçtim içeride sehun oyun oynuyodu beni görünce gülümseyerek "hey bücür oyun oynuyorum sen de benimle oyun oynamak istermisin ?" Dediğinde olumlu anlamda kafa salladım ve onun kolunu iki elim arasına sıkıştırınca bağırması bir oldu "bir daha bana bücür dersen ölürsün" dediğimde güldü ve oyun kumandalarından birini elime verdi ben de onunla birlikte oyunu oynamaya başladım.
Bir süre sonra kapı çalınca sehun ile birlikte kapıyı açmak için kapıya gittik ikimizde birbirimize baktıktan sonra kapıyı açtık, ama karşımda elinde keklerle kapıda dikilen bir taehyung görmeyi beklememiştim..
İçeri geçtiğimizde bana uzunca sarılmıştı bende ona sarıldığımda merakla sordum "hey sen burdaysan yoongi nerde" dediğimde bana bakarak mutlu bir şekilde cevapladı "vay be artık yan komşuyuz seni çok özledik lavinia diğer konumuza gelirsek yoongi evde sevgilisiyle bir şeyler yapıyodur , seni gerçekten üyeler olarak çok özledik lütfen bizi ziyarete gel" dediğinde olumlu anlamda başımı salladım ama içimde bir şeyler koparak onay vermiştim ben onu seviyordum o ise başkasını neden bir sevgilisi vardiki..
Taehyung evine gittiğinde bende odama geçmiş ve bir süre karanlık odada oturmuştum sonrasında ise sessiz bir şekilde yorganıma sarılıp ağlamıştım bu yardım çığlıklarımı duyan ve gören olmadan..
Yorumlar ve oylar az geldiği için sınır koyuyorum şimdilik
45 vote de görüşelim aşklarım