Her şey bitti mi şimdi tekrar en başa mı dönüyorum. Ama hayır ben eski ben olmayacağım.
Ben böyle donmuş düşünürken Bestenin sesi beni kendime getirdi.
"Asya... Alo... Asya sakin ol ya o seni bulamaz merak etme."
"Haa tamam Beste iyiyim ben asıl sen sakin ol biliyorum o beni bulamaz."Allahtan buraya gelmeden önce hattımı değiştirdim. Yoksa beni ne yapar eder bulurdu. Ama Beste'yi nereden buldu?
"Tamam hadi sana kolay gelsin kapatıyorum."
"Görüşürüz "Telefonu kapatınca fark ettim. Aras dikiz aynasından bana bakıyordu. Kesin bir şeylerden şüphelendi yoksa niye böyle dikkatli bir şekilde baksın ki ...
Yaklaşık 1 saat sonra lunapark'a geldik. Bulut'un elinden tutup indirdim. Arkamızdan Aras da gelince lunapark'a doğru gittik. Bulut'un neşesi görülür derecedeydi. Ben annem öldükten sonra çok sevsem de gelememiştim.
"Dayı önce çarpışan arabaya binelim."
"Tamam hadi binelim."
"Ama dur Asya ile ben binelim sen tek bin."
"Hemen satış(!) tamam bakalım hadi binelim."Bulut'la ben bir arabaya Aras da ayrı bir arabaya bindi. Birbirimize çarparken çok eğlendik. Gün boyunca lunaparktaki tüm oyuncaklara bindik. Arabaya binince Bulut yorgunluktan uyuya kaldı. Ben de Bulut'un yanına oturdum. Yolda ilerlerken Aras bana bakarak;
"Geldiğin için teşekkür ederim Bulut çok mutlu oldu."
"Önemli değil bu benim işim."Bu konuşmadan sonra tek kelime daha etmeden eve geldik. Saat 7 olmuştu. Aras Bulut'u kucağına alıp odasına götürdü. Ben de peşinden gittim. Biz odaya çıkınca İrem abla da arkamızdan geldi.
"Sizi çok yormadı umarım Aras'cım sabah çıkarken söylemedin gideceğimizi."
"Sonradan karar verdim."
"Peki tamam hadi o zaman yemeğe inelim."
"Size afiyet olsun ben eve gideceğim."
"Aras lütfen bu akşam bizimle kal birazcık hatırım varsa."
"İyi tamam yemekten hemen sonra giderim."
"Tamam, hadi Asya inelim."Hep birlikte yemeğe indiğimizde herkes masada bizi bekliyordu. Burada çalışanlarla beraber yemek yeniliyordu. Biz de masaya geçince yemekler yenilmeye başladı. Yemekten sonra salona kahve içmeye gittiler. Ben de Bulut'a bakmak için yukarı çıktım. Bulut hala mışıl mışıl uyuyordu. Ben odadan çıktığımda Melih Bey de merdivenin başında belirdi.
"Nasılsın Asya ?"
"İyiyim teşekkür ederim siz nasılsınız ?"
"Bende iyiyim Bulut nasıl ?"
"İyi hala uyuyor."
"Peki tamam iyi akşamlar."
"Iyi akşamlar"Melih bey odasına girince merdivende Aras beyi gördüm . Ne zamandır oradaydı acaba ? Başımla selam verip odama geçtim. Demek başka evde yaşıyordu oysa ben ne zaman görsem buradaydı. Neyse onu boşverip çantamdan telefonumu çıkardım. Besteyi aradım. Birkaç çalıştan sonra telefonu açtı.
"Alo uğur böceğim nasılsın ?"
"İyiyim sen nasılsın Sarp aramadı değil mi ?"
"Ben de iyiyim yok aramadı sen beni merak etme eğer seni ararsa bana söyle olur mu ?"
"Nasıl seni merak etmeyeyim? "
"Neyse boşver Sarp'ı orası nasıl güzel mi ?"
"Güzel herkes iyi davranıyor."
"İyi bari sakın üzmesinler seni tamam mı ?"
"Tamam hadi o zaman iyi geceler"
"İyi geceler uğur böceğim "Beste telefonu kapatınca ben de tekrar Bulut'a baktım hala uyuyordu. Tekrar odama geçip üstümü değiştirip yatağa girdim.
🍃🍃🍃
Sabah uyandığımda saat daha erkendi ben de duş alıp kot pantolonumu ve kareli oduncu gömleğimi giydim. Saçlarımıda gevşek bir şekilde ördüm. Kahvaltı saati yaklaştığı için Bulut'un yanına gittim. Bulut'u uyandırıp üstünü giydirdikten sonra aşağı indik. Herkes kahvaltı masasında bizi bekliyordu. Bulut'u yerine oturtup bende yanına oturdum. Kahvaltıya başlayacağımız sırada Melek hanım ;
"İrem , Aras gelmiyor mu ?"
"Bilmiyorum anne ben kendisine söyledim ama bugün Ege'nın doğum günü olduğu için birkaç işi olduğunu söyledi."
"Anladım Melih senin haberin var mı bu durumdan ?"
"Evet halacım akşam ben de gidiyorum."
"Peki, Afiyet olsun herkese"Herkes kahvaltısını yapmaya başladı. Bulut'a yerken yardım ettim. Kahvaltımız bitince odaya çıkmak için kalkınca İrem abla;
"Asyacım sanırım tanışmadınız eşim Kerem"
"Memnun oldum Kerem bey"
"Bende Asya"Biz yukarı çıkarken Melih bey de arkamızdan gelerek bana seslendi.
"Asya "
"Efendim"
"Biraz konuşa bilir miyiz ?"
"Tabi ki Bulut'u içeriye götüreyim konuşalım."
"Bekliyorum."Bulut'u odasına götürüp beni beklemesini söyledim. Her zaman ki gibi bilmiş bilmiş konuştu. Sonra odadan çıktım. Melih bey beni bekliyordu. Yanına yaklaşınca konuşmaya başladı.
"Asya ben şey diyecektim. Akşam Ege'nin doğum günü partisi var ya beraber gide bilir miyiz ?"
"Bilmem ki yani Bulut'u bırakmak çok istemiyorum aslında."
"Merak etme çok uzun sürmeyecek hem bence İrem abla beni kırmaz."
"Peki, o zaman"
"Harika saat 8'de hazır olursun."
"Tamam "Melih bey bana gülümseyerek aşağı indi. İyi de biz daha tanışalı 2 gün oldu. Beni niye partiye davet ediyor ki ?
🍃🍃🍃
Akşam 6 da İrem abla gelince bende hazırlanmak için odama geçtim. Önce güzel bir duş aldım. Aslında sabah almıştım ama sağ olsun Bulut bugün beni iyi ıslattı. Duşdan çıktıktan sonra yatağımın üzerinde beyaz dantelli bir elbise ve siyah bilekten bağlamalı bir topuklu ayakkabı duruyordu. Sanırım bunları İrem abla koydu. İçime bir rahatlama çöktü. Bende tüm ne giyecegimi düşünmüştüm. Elbiseyi giydim tam olmuştu. Makyaj masasının karşısına geçip saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. Hafif bir makyajla da hazırdım. Çantama telefonu mu cüzdanımı koyup dışarı çıktım. Melih bey beni kapıda karşıladı büyülenmişcesine bana bakarak;
"Çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim."
"O zaman çıkalım."Başımla onayladım. Koluna girerek beraber dışarı çıktık. Dışarıda bizi beyaz bir Audi A8 bekliyordu. Arabaya binip mekana doğru yola çıktık. Yaklaşık 1 saat sonra lüks bir barın önünde durduk. Arabadan indik Melih anahtarları valeye verdi, bizde içeri girdik. Içeri tam tahmin ettiğim gibi kalabalıktı. Loş ışıkların aydınlattığı mekanda ağır bir alkol kokusu vardı. Biz localardan birine oturduk. Alkolsüz bir şeyler istedik. Sanırım Melih de bugün sarhoş olmak istemiyordu. Mekandan içeri Aras ve bir adam girdi. Melih ayaklanınca bende ayağa kalktım. Aras'la gelen kişi Ege olmalıydı. Ege pastasını üflerken Aras beni fark etti. Önce bir bocalasa da yanımda Melih'i görünce eski ciddi haline büründü. Pasta kesilip de eğlence başlayınca ben yerime oturdum.
🍃🍃🍃
Sıkıcı geçen parti yüzünden kendimi teras'a attım. İşte tam o anda onu gördüm. Aras'ı yanına gitmek konusunda kararsız kalsam da ilerledim. Beni fark etti ama bir tepki vermedi. Ben de yanındaki demirliklere yaslanıp temiz havayı içime çektim. O sırada aşağıda birini fark ettim...
İyi bayramlar💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEVA
General FictionAcımasız bir hayat ortasında kalmış. Ailesini kaybetmiş ,en ağır acıları yaşamış ama ayakları üstünde durmayı başarabilmiş bir KADIN Hayata karşı dik duran, acılarından güç alan bir ADAM Ve onların hiç bitmeyecek LEVASI ASYA & ARAS