Kezdetek

67 5 0
                                    

-Mark szemszöge-

Egy átlagos Los Angelesi fiú vagyok, akinek az az álma hogy idol lesz. Mivel gondolom a csoda nem tárul elém, ezért magam csinálom meg a csodát. Foglaltam is repülőgépjegyet a legközelebbi gépre, ami holnap hajnali háromkor indul, ezért korán kell kelnem. Még ma bepakoltam a szükséges cuccokat amik két bőröndöt és egy hátizsákot foglaltak el. Beállítottam egy ébresztőt hajnali egyre,hogy biztosan készen legyek a felszállásra, és miután kész lettem mindennel, lezuhanyoztam és ledőltem aludni.
*Másnap reggel*
Alig tudtam kikelni az ágyból, de arra gondoltam hulla fáradtan, hogy nemsokára lehet idol leszek, és ez az érzés elég volt ahoz, hogy el tudjak készülni. Elvégeztem a reggeli rutinokat (wcztem, reggeliztem, zuhanyoztam stb. tudjátok amiket reggel egy átlagos ember csinál). Egy órám maradt az indulásig. Még gyorsan felnéztem a közöséggi oldalaimra. Annyira elment az idő hogy lassan indulnom kellene. Elköszöntem a szüleimtől és a testvéreimtől és elindultam a repülőtérre. Elintéztem a reptéren mindent és felszálltam a gépre. Pár óra múlva meg is érkeztem Szöulba. Amikor leszálltam a gépről megkerestem a hotelt amit még reggel kinéztem magamnak és foglaltam szobát. Mivel a meghallgatás csak holnap lesz úgy gondoltam körbenézek hogy mi van körülöttem. Este kilenckor értem haza a városnézésről és eléggé fáradt voltam, ezért lefeküdtem aludni.
*Másnap*
Reggel kilenckor keltem fel, és elintéztem a reggeli rutinomat. Csináltam reggelire ráment, mert azt eléggé könnyű elkészíteni és nem kell hozzá sok idő. Hogy elüssem az időt elkezdtem telefonozni, felhívtam anyukámat hogy épségben ideértem. Délután kettőkor elindultam a lemezkiadóhoz. A JYP felé menet találkoztam egy tőlem kicsit magasabb fekete hajú emberrel, elkezdtünk beszélgetni. Furcsa volt, mert azt hittem hogy senkivel nem fogok tudni olyan könnyen beszélgetni, de mivel én tudtam kicsit Koreaiul, ő pedig angolul tudott pár szót, ezért nagyjából megértettük mindketten egymást. Megtudtam hogy a fiatalember neve Jinyoung, elmentünk sétálni a parkba és közben teknős fagyit ettünk. Délután négyre kellett a JYP entertainment meghallgatására menni, és mivel még volt kb fél óránk, beültünk egy közeli étterembe, ahol még beszélgettünk. Itt tudtam meg hogy Jinyoung már egy idol a JJ project nevű bandában, de mivel csak ketten vannak és szeretnének többen lenni, ők is elmennek a meghallgatásra.

^^Köszönöm hogy elolvastátok, remélem tetszett^^

Én a tiéd, te az enyémWhere stories live. Discover now