-Jinyoung szemszöge-
Azt hittem a lány mérges lesz, mert Mark leöntötte kávéval. Szerencsére nem volt az. Valamit beszéltek, de mivel sokkal hátrébb voltunk nem hallottuk. Mikor elment a lány odaültünk az asztalhoz és venni akartam Marknak egy kávét, de nem engedte.
- Egy pillanat és jövök, csak veszek Marknak egy kávét. - mondtam.
- Hagyd csak, nem kell kávé.-Mark szemszöge-
*Másnap délelőtt 11 óra*
Felöltöztem abba a ruhámba amit a legjobban szeretek. Elegáns is volt kicsit, de egyben kényelmes is. Azon gondolkodtam, hogy vajon eljön-e. Elindultam a parkba. Már nemtudom mióta ülök itt a parkban de szerintem nem fog eljönni. Már épp indultam volna haza amikor valaki rámordított.
- Állj meg, itt vagyok!
- Hát mégis eljöttél? Nem gondoltam volna.
- Te hívtál nem? Akkor miért vagy meglepve?
- Legalább egy fél órát vártam. De legalább eljöttél.
- Bocsánat, hogy elkéstem. Lerobbant a busz és idefele futottam ahogy csak tudtam, de nem voltam elég gyors.
- Dehogynem. Látod. Még itt vagyok.
- De már mentél volna haza.
- Az már nem érdekes, nem tettem meg.
- Akkor mondd el légyszíves hogy miért hívtál.-Niyeon szemszöge-
Nem mondott semmit. Csak elmosolyodott. Kicsit mérges lettem, mert ezek szerint a semmiért siettem annyira. Ha ezt tudom el sem jövök. El voltam veszve a gondolatok között amikor megláttam hogy hirtelen megindul felém.
YOU ARE READING
Én a tiéd, te az enyém
FanfictionSziasztok, ez az első fanfictionöm,remélem tetszik. Pár részlet hasonlít a valósághoz,de magát a történetet én találtam ki.