Kızlarımız

14 0 0
                                    

GÜL
Grubun lideri , Grubun babası , yardımsever , cool , oldukça yetenekli , sevdimi tam seven.

LEYLA

Grubun annesi , oldukça yetenekli , komik , yardımsever , insanlara değer veren ve maknaeyi çok seven.

ELA

Utangaç , başarılı , yetenekli , yardımsever , cool ve biraz alıngan.

XN

Uykuya düşkün , asi , cool , sevdimi tam seven , yardımsever.

ASEL

Esprili , asi , cool , çatlak , yardımsever , utangaç , seksi.

SU

Yardımsever , çatlak , komik , yetenekli , sevdimi tam seven.

BLACK

Asi , cool , grubun dedesi , yardımsever , sevdimi tam seven , utangaç.

TWILIGHT

Asi , cool , soğukkanlı , sert , bad girl görünümlü , yardımsever , sevdimi tam seven , pek gülümsemeyen ama fanlarına ve etraftakilerine çok değer veren oldukça yetenekli rapper.

LEYLA:1.62 , 45 kilo , beyaz tenli , ela gözlü , pembe dudaklı

ELA: 1.60 , 45 kilo , beyaz tenli , kahverengi gözlü , kiraz dudaklı

SU:1.67 , 47 kilo , beyaz tenli , ela gözlü , kiraz dudaklı

GÜL: 1.68 , 47 kilo , beyaz tenli , bal rengi gözlü , pembe dudaklı

BLACK: 1.68 , 48 kilo , beyaz tenli , yeşil gözlü , pembe dudaklı

XN: 1.65 , 46 kilo , beyaz tenli , kiraz dudaklı , mavi gözlü

ASEL: 1.71 , 47 kilo , beyaz tenli , kiraz dudaklı , siyah gözlü

TWILIGHT: 1.73 , 48 kilo , beyaz tenli , kırmızı dudaklı , mavi gözlü ( tam bad girl )

Kızlarımız makyajlı - makyajsız çok güzel. Dünya Güzelleri Listesi'nde ilk 8'deler. ( yukarıdan aşağıya doğru 8-7-6-5-4-3-2-1 ) Ayrıca kızlarımızın hepsi birbirinden seksi ve bir erkeği deli edecek güzelliğe sahipler. Hepsinin yanağında ikişer tane gamze var ve onları daha da güzelleştiriyor.

******************

EXO değerimi bil bulunmaz böyle EXO-L sana kız hazırlıyorum kaç bölümdür.

İDOLLERİN AŞKI / EXO \Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin