1.BÖLÜM ~Aşk Çıkmazı

6 3 0
                                    

  Alarm sinir bozucu bir şekilde çalmaya devam ederken  bir  yanda da yerini bulamadığım saati kırma çabasındaydım. Güneşin can alıcı ışığı gözüme çarpmasını hiç saymıyordum. Sanki evrendeki herşey bana oyun oynuyor, sinir etmeye çalışıyordu.
O an kırılacak şekilde kapı çalıyordu. Derin bir şekilde nefes alarak ellerimi saçıma  gezdirdim. Koşar adımlarla kapıya yönelirken ayağımı vurmamla bir ah çektim.
-Ya geliyorum bekle bekle
O an bana kocaman gülümseyen, elinde cam kaba koyduğu yumurtalı ekmeği uzattı.
-Cennetim uyandın sonunda!
Bana Cennetim  demesine sinir oluyordum.
-Bana Cennetim deyip durma ismim Buket bir daha hatırlatayım.

Burak. Tam anlamıyla yılışığın tekiydi. Üst kat komşumdu. Geçenlerde balkondan düşüp ayağını kırdığında bile Cennetim diye bağırıyordu. Hoş benimde hoşuma gidiyordu. Önem vermesi beni şımartıyordu.
Ama tek sorunu çapkının tekiydi.
-Gel gel çayı demleyeyim bende.
Bir hışımla koltuğa oturduktan sonra elinde bir paket gözüme  takıldı.
-Burak elineki tuttuğun  şey ne?
Biraz şaşırmış bir şekilde yüzüme köpek yavrusu gibi bakarak;
-Şey bu senin için. Yani senin için aldım bunu. Anla işte şe-yy...
- Yine mi hayali evlilik günümüz . Tamam teşekkür ederim. Çok zarifsin.
Burak yanıma usulca geldi. Derin bir iç çekerek gözlerini bana dikti.
- Buket, seninle tanışalı çok uzun zaman oldu.  Sen anlamasan bile içimde bir boşluk sürekli beni kendine çekiyordu. Yani anlayacağın senden hoşlanıyorum.
O an hipnoz olmuş gibi Burak'ın dudaklarına bakıyordum. Ne olmuştu bana yılışık dediğim adam karşıma geçmiş sevdiğini söylüyordu.
-Burak ben...
Burak tezgahtaki güllere bakarak;
-Söylesene biz seninle neyiz? Sevgili,arkadaş,derdin olduğun zaman yanına çağıran salak Burak. Neyim ben Cennetim senin için neyim?
O an içimden ona sarılmak geliyordu. Yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna emindim. Yine her zamanki gibi sol elim titriyordu. Burak bunu anlayıp elimi sımsıkı tuttu. Ne demeliydim?

Gökyüzüm Siyah OlsadaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin