2 BÖLÜM

17 3 0
                                    


  Tamam baba ben kaçar geç kalicam hepsini tek tek öptüm  sonra arabaya doğru yürüdüm şöför kapıyı açıp buyrun küçük hanım dedi teşekürler diyip geçtim yerime okula geldiğimde of diye söylendim utanıyordum biraz yürümeye başladım 4 erkek çocuk önümü kesti birinin adi yamandi sari saçlı biri yeni kizsin galiba dedi yaman evet dedim burasi babamin okulu anlıyacağin benim yerim huzursuzluk istemem haberin olsun dedi ve sözünü bir oğlan kesti  siyah saçlari ve sim siyah gozleri vardi kalbim cok hizli çarpıyordu .
Yanima gelip yine mi yaman dedi gülerek arkadaşıydı galiba yanlarina geçip bekledi sonra gitti yanimizdan yaman annem senin annenin arkadaşiymiş bildigim kadariyla dedi bende evet dedim o ise annem senden bahsetti biraz tekwandocuymusun dedi o sirada zil çaldı gitmem gerek diyerek yanlarindan uzaklaşacakken yaman bileğimden sıkıca tuttu beni bense hamle yaparak elini döndürüp  bana dokunma dedim o ise asi kızları cok severim dedi ama bende senin gibi çocukları  sevmem dedim sınıfa çıktım arkamdaydilar sinifim 10 /E ydi yerime geçtim  en arkaya hayatim boyunca orta sirada en önde otururdum ilk defa en arkadaydim fazla dert ettmedim hocaya söyler en öne geçerim dedim kendi kendime yanima bir kiz merhaba diyerek oturdu merhaba diyerek elimi uzattum ben kiraz dedim o ise  bende elif tanıştığıma memnun oldum dedi bende ona ayni şekilde dedim ve  gülümsedim ama kisa oldu biraz  çünkü yüzümü tam çevirdim ve iki parmak uzagimda yaman ayni siniftayiz demek diyip arkama oturdu.

Bana ilk yorum yapan arkadaşımız

@deadh0pes teşekkür ederim bu bölüm sana özel 😗😉


YENİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin