KARAKTER TANITIMI

52 4 66
                                    


   Kızımız kiraz yaşı 16 lise 2 gidiyor çok tatlı saf zeki ve ayrıca tekwondocu .

💖

Oğlanımız yaman tam bir serseri ama sevdimmi tam seven biri ayrıca cok iyi yuzucu ve kirazla aynı sınıfta.

💖

Elif arkadaşımız kiraz ın arkadaşı aynı sınıfta ve aynı sırada temiz kalpli ve arkadaşımız okçu.

💖

Kiraz ın annesi sultan hanım ( süt annesi değil) alışveriş tutkusu olan ayrıca mücevherede ,iyi bir insan yardım etmeyi ve kendini övmeyi seven bir anne.

💖

Kiraz ın babası süleyman 2 holding ve bir çok mal varlığı olan bir baba , iyi bir insan bağış yapmayı seven ve gülünce iki taraftan gamzesi çıkan bir baba.

💖

Kiraz ın süt annesi mukaddes iyi kalpli birisi sessiz sakin bir insan ayrıca sultan hanımın kahyası.

💖

Yamanın annesi melih hanım kirazın annesiyle arkadaş alışveriş yapmayı ve kitap okumayı seven bir anne .

💖

Yamnın babası ömer holidingleri ve mal varlı çok olan bir aile saçına çok fazla önem veren bir baba ve spor olarak ağırlık kaldırıyor bir nevi halterci.

💖

Tolga yamanın arkadaşı aslında yamana kin besliyen hep ondan iyi yüzmeye çalışan hep onu kıskanan bir insan.
    
💖

NOT; Arkadaşlar öğretmenleri ve arkadaşları bölümlerde tanıtıcam ayrıca bu bölümde ana karakterleri tanıttım 💟💖☺

💖

Karakterini seç yoruma yaz ve ayrıca karakterlere benziyen arkadaşlarınızıda yoruma yaz.

BU KALPLER SİZİN İÇİN

💝💓❤💛💚💕💗💙💜💟💞

VE BUDA KENDİSİNİ ÖZEL HİSEDENLER İÇİN
                                          💖

Bana ulaşmak için
Wattpad hesabım RabiaSalam037 takip etmeyi unutma.☺

YENİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin