AYNI YURT HA! (Bölüm 3)

288 10 14
                                    


MEDYADAKİ ŞARKIYI ÇOK SEVİYORUM ÖNERİRİM NEYSE:

KAZANAN:.....JİSOO,JENNİE,ROSE VE İLK YABANCI SANATÇIMIZ LALİSA MONABAN.

ONLAR KULİSTE MUTLULUK GÖZYAŞLARI DÖKERKEN BEN İSE JUNGKOOKA SARILIDIM VE KOLTUĞA OTURUP HAL HATIR FELAN KONUŞUYORDUK.

JK: seni bunca zaman aramadığım için özür dilerim lisa çok değişmişsin sen yanımıza gelince tanıyamadık.

LS: evet sen beni aramadığın için sana çok kırıldım ama olsun sırf 5 yıl için onca geçirdiğimiz güzel anları unutmaya değmez yani lisa tarafından affedildin diyelim. 

PD: KIZLAR TOPLANIN BİRAZDAN SES ÇALIŞMALARI OLACAK VE İLK ŞARKI İÇİN EĞTİME BAŞLAYACAKSINIZ!

LS: ne çabuk başkanım hemen çıkış yapacağımızı bilmiyorduk.

JN: aynen başkanım neden bu kadar çabuk çıkış yapcağız?

PD: kızlar lütfen şuan soru alamam siz ne diyorsam onu yapın ha bu arada grup adınız BLACKPINK tmm mı?

BLACKPİNK : güzel isimmiş peki başkanım.

PD: hadi neyse artık hazırlanın.

RM: bu kadar çabuk çıkış yapacak olmanız çok garip 

JİN: aynen neden bu kadar çabuk ki ( ay sizene aq)

LS&JK: AYNENN!

"JUNGKOOKLA BİRBİRİMİZE 2-3 SANİYE BAKIŞIP GÜLÜŞMEYE BAŞLADIK."

(HİKAYEYE IU'YU DA KATCAM AMA ÇOK GICIK OLUYORUM YHAA)

NEYSE FALAN FİLAN DERKENE İLK EĞİTİMİ ALDIK VE SEÇİMLER GERÇEKLEŞTİ.

JENNİE: RAPPER VE VOKALİST Tİ

JİSOO: VOKALİST VE GRUBUMUZUN YÜZÜ SEÇİLDİ

ROSE: DANSÇI VE ANA VOKALİST SEÇİLDİ

LİSA: ANA RAPPER ANA DANÇI VE GRUP LİDERİ SEÇİLDİ

(JENNİE NİN GRUP BAŞKANI VE ANA RAPPER OLDUĞUNU BİLİYORUM)

BEN MUTLULUKTAN JK'A SARILDIM DİĞERLERİ İSE BENİ TEBRİK EDİYORDU BENDE ONLARI SONRA PD GELDİ;

PD: kızlar ben bir şey daha unuttum siz BTS ile aynı yurttasınız artık gidince kim kimle yatacağını kura çeker bulursunuz ben kaçar. 

AKŞAMA DOĞRU EVE GİTTİK VE YATAKLAR 5 TANE İKİ KİŞİLİK 1 TANEDE TEK KİŞİLİKTİ

KURADA: 

JK: LİSA       SUGA: JENNİE     JİN: JİSOO    JİMİN: ROSE  ( tesadüfünü seveyim aq ) 

J-HOPE: TAEHYUNG  RM İSE TEK YATACAKTI

HERKEZ YATAKLARINA DOĞRU KOŞARKEN BİZ JK İLE TELEFONA DALMIŞ OYUN OYNUYORDUK.

VOTE : 20+



LİZKOOK SHY LOVE (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin