LİSADAN
BENİM UYKUM GELİNCE JUNGKOOKA SÖYLEDİM ONUNDA UYKUSU GELMİŞ. BERABER ODAMIZA GEÇİP UYUMAYA KOYULDUK Kİ O ANDA:
JK: kusura bakma ama ev çok sıcak ben çok terledim. DEDİ VE T-SHİRTÜNÜ ÇIKARDI BEN GÖZLERİMİ PÖRTLETİP YATAKTA ONA BAKA KALDIM ACAYİP KASI VAR BUNE TANRIM ÖLÜYORUM GALİBA AHH ŞU BAKLAVALARA BAK BU NE ARA BU KADAR GELİŞTİRMİŞ VÜCUDNU LAN!
(yazar çarpıldı)
SONRA KENDİME GELİP
LS: ne yapıyorsun sen hemen giy şunu
JK: hadi ama abartıyorsun sanki hiç böyle uyumadık
LS: tabi uyumadık seni aptal!
JK: sakin tamam uyumadık ama şimdi uyuyacağız yat çabuk!
O BAĞIRINCA İRKİLDİM VE YATAĞA YATTIM AMA BİR SORUN VAR KARANLIKTAN KORKTUĞUM İÇİN BİRŞEYE SARILMADAN UYUYAMIYORUM VE YANIMDA SARILACAK TEK ŞEY JUNGKOOK
JK: söylemek istediğin bir şey var mı?
LS: ne gibi?
JK: karanlıktan korktuğunu biliyorum gel buraya
LS: üstünü giyersen sarılırım
JK: peki sen bilirsin. diyerek arkasını döndü
BENDE MECBUREN SARILMAM GEREKİYORDU YARIN GÖZLERİM MORARIK BİR ŞEKİLDE KALKMAK İSTEMİYORDUM MAĞLUM JUNGKOOKA İYİ GÖZÜKMEM GEREK...
LS: tamam tamam! dur! sarılıcam.
JK: peki... tamam öyleyse gel
ONA SARILDIM VE ELİMİ ONUN GÖĞSÜNE KOYDUM VE ONA SON KEZ BAKTIM VE UYKUYA DALDIM NEDEN BU KADAR YAKIŞIKLISIN...
jungkooktan
evet bu değişim soncunda lisa çok güzel olmuş sanki aşık olmuştum... evet tamam kabul ediyorum IU dan vazgeçip başka birinin peşinden koşma vakti gelmişti sanırım lisayı seviyorum diye gözlerim aralık bir şekilde düşünürken lisa son kez bana bakıp uyumuştu çok güzel kocaman gözleri ile çok tatlı bir kızdı. göğüsümdeki elini tutup belinden sarıldım ve uyuduk sabah kalktığımızda....
İVİİİİTTT BÖLÜM SONUĞĞĞĞ ARKADAŞLAR VE SAYGIDEĞER OKUYUCULAR EMEĞİMİN KARŞILIĞINI ALMAK İSTİYORUM YANİ DESTEĞE DESTEK YAPMAYA KARAR VERDİM EVET BİLİYORUM AZ YAZIYORUM ÇÜNKÜ YAZAMIYORUM NEDENSE İÇİMDEKİ HİS HİKAYE YAZMAKTAN ÇOK OKUMAK İSTİYOR AÇIKÇASI KENDİMİ ZORLASAMDA İÇİMDEKİ SESİ DİNLEMEK ZORUNDA KALIYORUM ÖZÜR DİLERİM GEÇ GELEN BÖLÜMLER İÇİN UMARIM TELAFİ EDERİM GÖRÜŞMEK ÜZERE BB.
VOTE:20+ OLASADA OLUR BEN YİNE DE BÖLÜM ATARIM AMA VOTELERSENİZ SEVİNİRİM.
YORUM: OLMAYADA BİLİR ZORLAMIYACAĞIM.
344 EVET AZ AMA TELAFİ EDECEĞİM AY BİR AYRILAMADIK NEYSE CAN DOSTLARIM BB :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİZKOOK SHY LOVE (ARA VERİLDİ)
RomanceIDOLLER AŞIK OLABİLİR Mİ JUNGKOOK... LİZKOOK *SHY LOVE* !SON BÖLÜMÜ OKUYUNUZ!