Sen- Druhý Den

6 1 0
                                    

Stala jsem sama na okraji skály a přemýšlela jestli mám skočit nebo ne. Někdo mě chytil za ruku a stáhl k sobě snažila jsem se mu vamnit z jeho silných paží ale nešlo to, byl o hodně silnější než já. Když jsem se tomu člověku podívala do obličeje uvidela jsem mého tátu jak se na mě dívá lítostivý pohledem. Když jsem vstala a podívala se okolo sebe uvidela jsem Kevina který se líbá s Emmou, taky jsem uvidela svého bratra který se líbá s El. Taky jsem uvidela mámu jak umira na zlou nemoc a tátu jak brečí nad mámou. V tu chvíli mě přepadla taková beznaděj, že nemůžu nic udělat protože když jsem se snažila křičet ať přestanou tak oni mě stejně neslyšeli. Připadala jsem si jako nějaké zvíře v kleci aby se mu mohli lidé posmivat. Rychle jsem si sedla na postel a rozdychavala to co se před chvílí stalo, pořád jsem tomu nemohla uvěřit že se to nestalo a splodila to má fantazie. Když jsem se podivala ven bylo už celkem šero, podívala jsem se na hodiny v pokoji a bylo za pět minut půl sedmý. Vstala jsem z postele a šla jsem se prevlict vyčistit zuby atd znáte to. Když jsem sse vrátila z umyvaren tak na posteli seděla rozesmála Emma ona byla tak cute když byla rozezpala a ani pořádně nevěděla jak se jmenuje. Když si Emma všimla mého pohledu na ni, a zeptala se co je?? Já jsem se jen tak přilbě usmála a řekla nic co by bylo. Emma jen zakroutila hlavou a odešla do umyvaren já jsem jen tak seděla na posteli a cumela do blba. Najednou přišla Emma a probudila mě z tranzu. Řekla jdeme na snidani?? Jo, odpověděla jsem ji. Když jsme byly na snidani tak jsme si sedli na nse obvykle místo a jedli. Já jsem si dala rohlík se šunkou a čaj. Když bylo po snídani Jonathan nám řekl ať se jdeme prezout do pevných bot, že půjdeme do lesa. Když jsme přišli do chatky tak jsem si vzala sportovní tílko a leginy. Když jsem byla s Emmou převlečení tak jsme se vidali na plác kde jsme se měli seřadit do řad. Já jsem byla ve svém týmu třetí. Pořád jsem musela na někoho myslet a to byl Kevin, ráno jsem ho vůbec neviděla a bylo mě to divný. Když jsem se snažila zeptat Emmy jestli neví kde je tk mi neodpověděla a dal se věnoval hře což mi přišlo hodně divný. V lese jsme hráli hru a to byla že jsme se měli seřadit podle toho kdo je nejrychlejší v běhu, já jsem byla druhá protože jsem byla celkem rychlá. Dal jsme si měly pamatovat básničky který byly nalepený na stromech, a říct je vedoucím z paměti. Nějaké tam byly krátké a nějaké dlouhé, jelikož já jsem byla druhá tak jsem ze sebe musela vídat maximum, protože les byl do kopce a to mym nohám celkem vadilo. Když jsem odrikala první básničku zjistila jsem i něco o Kevinovi, že prý něco připravuje na večer. Když jsme měli všechny básničky odrikany tak nám řekly že máme jít hledat do rezervace nějakou nápovědu, my jsme byly první tak že jsme celkem měly výhodu ale taky nevýhodu protože jsme sice byly první ale bylo hodně kdo dokončoval, a ty dostali o hodně víc instrukcí než my. Nám řekli že máme hledat tam kde to máme nejradši v létě ve vedru, všechny v našem týmu napadl bazén tak jsme se tam šli podívat a on tam opravdu byla nápověda na zitrajsi den. A zjistili jsme že si každý tým bude muset vymyslet vlastní hru kterou jsme nehráli, a aby se líbila jak dětem tak i dospělím, máme na to čas do večera což je hodně málo. Oběd zavolal Jonatan dneska k obědu byly knedlíky s boruvkama, byly opravdu výborný. Po obědě jsme měli poledni pauzu, nás tymse ale sešel u bazénu a snažil se vymyslet hru na zítra, vůbec nic nás nenapadlo. Mě napadlo že bychom mohli hrát hru na zombie, udělali by jsme kostýmy zombie a nějakou protilátku, a vlastně to bude hra na slepou babu ale budou mít na sobě zombie oblečky. Když je to štíhlý dokončit tak už bylo po poledni pauze a my jsme museli jít hrát další hru. Kevina jsem ale zase neviděla ani u tehle hry, nevím kam zmizel, z mého přemýšleni mě vytrhla Emma protože do mě stouchla a já málem spadla na zem. Emma stouchla do mě proto abych dávala pozor, ale o té hře nevěděla ani hlavu ani patu, zeptala jsem se Emmy co máme hrát ona mi řekla že máme mít dvojici holka a kluk, vzít si kelímek od vedoucích a názbirat po zemi dvacet papírku, vniz jsou slova. Hodíš svymu protivníkovi slova která ho nejvíce vystihují. Když ti dojdou slova na papircich která ho nejvíce vystihují ses vytez. Já ani pořádně nevěděla s kým mám být natož abych mu ještě házela slova která ho nejvice vystihují. Někdo mě obejmul kolem pasu a já hned věděla kdo to je, zeptala jsem se ho kdepak si byl celý dopoledne?? Odpovědi bylo že připravoval hru na večer. Nechceš být se mnou ve dvojici zeptal se Kevin, jo klidně mě to nevadí. Šla jsem si pro kelímek a nasbírala dvacet papírku. Když jsem měla nasbírané tak jsem si šla sednout za Kevinem který už vybral i místo na sezení šikula jeden. Mě už zbivalo jenom deset papírku zatímco Kevinovi toho sbivalo mnohem víc. Vyhrála jsem nad Kevinem, když už všichni skončily tak my jako tým jsme si šli pro ty naše výtvory, když jsme donesli naší hru tak malý děti byly úplně usnesení z těch masek. Taky jsme se dozvěděli že jaká maska se bude nejvíce líbit, tak ten tým jde pěšky do města nacely den, což jsem brala a byla bych moc ráda kdybychom to byly my. Nakonec vyhrál nás tým, všichni jsme byly hrozně šťastní. Do města se šlo pěšky a šlo se zítra ráno, za což jsem byla na jednu stranu ráda a na tu druhou ne protože ran nebude Kevin a taky se tam musí jít pěšky. Když už bylo po večeři tak byla Večerka, my s Emmou jsme šli do naší chatky a Emma byla nějaká až divné veselá na to že já už vůbec nemohla. V chatce mi Emma řekla že dneska v noci bude stezka odvahy. Já z toho moc nadšená nebyla protože jsem se chtěla vyspat na zítra. Emma byla tak natesena že já to musela chytit od ní tu natesenost. Prevlikla jsem se do jeanovych kratasu crop topu a na to jsem dala kostkovanou košili, za chvíli Emma říkala že budí malý děti kterým se očividně stávat nechce. My jsme šli jako že spát a za patnáct minut nás přišel budit Kevin. Emma byla tak strašně natesena že tam normálně skákala metr dvacet. Já tolik natesena nebyla, když Kevin zahlasil do vysílačky že jde první Emma tak jsem byla i nebyla ráda. Byla jsem ráda že vím že ona tam určitě najde kluka který se jí libi, a nebyla ráda že Kevin řekl že Emma byla poslední. Kevin byl tak hodný že mě normálně ušetřil od mé pánicke hrůzy že tmy. Když mě ale Kevin chytil za ruku a řekl že mě někam vezme tak jsemprvne jít nechtěla ale potom jsem to zvazila a nakonec jsem prijmula jeho nabídnutou ruku. Zhasinali jsme svíčky a přitom se drželi za ruce jako bychom byli manželsly pár, když jsme došli na konec cesty tak mi Kevin dal do zadní kapse kratasu něco jako náhrdelník a opravdu to byl náhrdelník, byl to náhrdelník který nosil Kevin pořád. Zeptala jsem se ho proč mě ho dáváš a on mi řekl abys si na mě nezapomněla zítra. Políbil jsme se a šli jsme k mé chatce tak jsme se obejmuli řekli dobrou noc a já šla do své chatky. V chatce Emma ještě nebyla což mě přišlo divný ale nějak jsem to neřešila. Prevlikla jsem se do pyžama a šla spát po takovém náročném dnů jsem usnula rychle.

Laska ?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat