Když jsem se probudila byla jsem celá rozlamana tak jsem se přinutil si jít alespoň zaběhnou do parku a rovnou jít i nakoupit. Když jsem došla domu tak Kevin seděl v kuchyni a pil kafe. Tašku jsem položila na linku a podívala se smutně na Kevina protože vypadal dost zničene a já si teprva teď uvědomila že ho vlastně pořád miluju a nejde ho přestat milovat. Když jsem dobalila nákup tak jsem udělala omeletu pro oba dva sedla jsem si k televizi a dívala se na nějaky filmy co zrovna dávali. Vypla jsem televizi a šla dát nádobí do myčky a chystat se zítra do školy už jsem se těšila na El, rekal jsem si že ji zavolám a domluvím se z ní že bychom si zašli do kavárny abych se mohla někomu svěřit. El odepsala ihned tak jsme se domluvili že sraz bude v naší oblíbené kavárně o půl druhé. Šla jsem to říct Kevinovy do pokoje když jsem byla u jeho dveří a chtela zaklepat tak to nešlo jako by má ruka přestala fungovat, stala jsem tam asi dvě minuty a už jsem se blížila ale nakonec Kevin otevřel a já nějak neudržela rovnováhu a spadla na něho on to nečekal a přepadl dozadu a spadl na něj, chvíli jsme se dívali jen do očí a pomalu se přibližovali rtama k sobě ale nakonec jsem se odtahla a vstala řekla jsem mu že jdu s kamarádkou ven. Když jsem došla k sobě do pokoje bylo něco kolem jedenácté tak jsem šla vařit oběd. Uvařila jsem těstoviny se syrovou omáčkou.
Čekala jsem před kavárnou na El která za chvíli dorazila objala mě a sli jsme do kavárny. Až jsem to všechno El řekla tak na mě koukala jako by ji měli vypadnout oči z dulku, po minutě ticha konečně něco řekla. Rekla mi že bych ho měla vyslechnout. Elin kluk ji prý požádal o ruku a já budu druzicka. Když jsem došla domu tak jsem byla šťastná po dlouhé době, došla jsem do mého pokoje a na mě pokoji ležel dopis, věděla jsem od koho je a nechtěla ho číst tak jsem ho položila na psaci stůl. Prevlikla se do Jean a obycejnyho trika a černé mykiny vzala si sluchátka a mobil pustila si svůj oblíbený playlist vzala si dopis a šla ven na me oblibene místo kde byli skvělé vidět hvězdy. Sedla jsem si do trávy a začala číst :
Míla Jayn já vím že jsem to totálně pokazil ale prosím vyslechni mě to co si viděla někdo naplánoval já jsem tu holku potom odstrcil a a litoval toho že jsem tam šel když já si myslel že tam budeš ty. Když jsem tě poprve uviděl věděl jsem že ty si jiná holka než ostatní a taky že si byla, ještě než jsem tě poznal jsem byl takovej ten který chodí rád na mejdany a spí s každou holkou ale ty si mě dokázala změnit k lepšímu a udělat ze mě kluka kterým jsem kdysi byla a taky si mě naučila znovu milovat. Dřív jsem si myslel že láska je jen v knížkách ale když te začal poznávat tak jsem přišel na to že láska může být i doopravdy a je to opravdu krásná věc se do někoho zamilovat. Na začátku jsem se snažil si to nepripoustet ale pak jsem zjistil že to nemá stejně cenu a jsem rád že jsem mohl něco takového zažít. Doufám že mi odpustís protože tě budu milovat na do smrti a nikdy nepřestanu.
Tvůj milovaný Kevin.
Když jsem to dočetla tak jsem začala brecet že jsem ho nevyslechla. Došla jsem do obýváku a zjistila jsem ze je čas na večeři udělala jsem lázane a šla zaklepat na Kevina nabrala jsem nám oboum a začali jsme jist večeře probíhala v tichosti. Řekla jsem kevinovy že mu odpouštím a jestli by to nemohlo být zase v normálu, když jsem domluvila tak se na mě podíval a já viděla v jeho očích tančit jiskricky došel ke mě a obejmul mě okolo pasu pak se mnou zatocil okolo sebe a pak mě políbil. V noci jsem spala u něho v pokoji a vyspala jsem se snad nejlíp než kdy jindy.
Konec
Děkuji všem kteří jste tento příběh četli, moc si toho vazim a doufám že vás to bavilo alespoň trochu