Kaza

228 15 1
                                    

Çok beğeni var sağolun kuzularım. Ama hem beğenip biraz dururumumu öğrenebilirmiyim. Lutfen. Birde yeni kitabım çikti. Yeni kız adli. Onuda okumanizi şiddetle tavsiye ediyorum. İyi okumalar. 

Sessizce sadece Şeyma diyebilmiştim. Nasıl yani süpriz misafir şeymaymıydı. Hemen ona sarıldım. Onu çooook ama çooook özlemiştim. İstem dışı gözümden bir yaş geldi. Hemen içeriye davet ettim. Bavuluyla gelmişti. Yaşasın. Bir süre burada kalacakti. Ve ben yalniz kalmayacaktim. Oda:

- beni gördüğüne  sevindinmi üzüldünmü anlayamadim doğrusu dedi. Ve koltuğa yayıldı. Hemen onu yanağını öperek:

- sevindim tabiki. Bir tek seni hatirliyorum. Ve yalnız kalmiycam. Ee ne yapicaz evde boş boş oturucazmi yani dedim. Oda Tabikide hayir. Mağazaların altını üstüne getiricez. Dedi ve gülümsedi.ben bu kızı seviyorum yaa. Kafa dengim sırdaşım kardeşim. Onsuz hayat sümük gibi. Zaxd asdasgffsad. Neyse konuyu dağıtmayalım. Hemen valizlerini odama çıkarttık. Hemen yedek dolabıma kıyafetlerini geçirdik. Sonra benim vazgeçilmezim olan ELbiselerime baktım. Aralarından en sevdiğim dantellerinin üstünde Aşktan Kaçılmaz yazısı vardı. Hemen onu tuvalette üstüme geçirdim. Altıma beyaz babet saçlarımın önlerine maşa ve şimdi hazırdım. Şeymaya baktığımda onun vazgeçilmezi Eteklere baktı. Sevdiği eteği alıP giydi. Üzerine uygun bir t short giydi. Ve saçlarını açık bıraktı.ve altina converslerini giydi. Şimdi ikimizde hazırdık.

.....,...................................................................................

Şimdi şeyma ile AVM nin önündeydik. Hemen kuruntu yapmadan mağazalara girdik. Birsürü şeyler aldık. Sonra bir cafede oturup ikimizinde en sevdiği waffle yedik. Buranin wafflesi bir başka lezizdi. Hemen cafeden kalkıp taksi çağırdık. Hemen eve gittik. Üstümüze sportif şeyler giydik. Ve kulakliklarimizi aldik. Aşağiya indik. Ve taksi ayarladik. Taksiye bizi sahile bırakmasını istedik. Sahile geldiğimizde mis gibi deniz kokusu havası kokuyordu. Bizde hemen boş bir banka oturduk. Ve kulakliklarimizi taktik. Ve müzik dinlemeye  başladik. Saate baktiğimizda 19. 40 ti. Hemen toparlandik ve taksi çağırdık. Taksiye adresi verdik. Ve dışarıyi izlemeye başladik. Eve vardiğimizda masa hazirlanmiştik. Hemen selamlaştik. Ve yemeğe oturduk. Çok acıkmıştık. Yemeğimizi bitirdikten sonra odama çiktik. Ve en sevdiğimiz dizi yinede inanmM sonsuZ aşka tabikide doğru bildiniz kiraz mevsimi. Onu izlemeye başladik. Birtek kiraz mevsimini ve şeymayı hatirliyordum. Şansliydim yinede. Hemen gecikmeden yeni bölümünü izledik. Bölum bittiği zamN uykumuz gelmişti. Hemen uyuduk. Gece rüyamada birisini gördum evet oydu. Hastanedeki yakisikli çocuktu. Biz öpuşurken hep birsey oluyordu. Hemen ismini hatirladim. İsmi ayazdi. Sevdigim sevgilim. Hemen ruyamdan kalktim. Bu ruya değildi. Gerçekti. Hemen üstumu giyindim. Ve not biraktim. Arabamin anahtarlarini alarak evden çiktim. Çeşmeyide hatirliyordum. Başka hiçbir şeyi hatirlamiyordum. Çok hız yapmiştim. Birden bir otomobil üzerime doğru geliyordu. Sonrasi hep karanlik.

..........................s.................zz.....................z..................

Gözlerimi açtiğimda heryer sapsari ve bulanıktı. Ne olmuştu bana böyle. Sağima baktiğimda hemşire bayanla doktor bey vardi. Doktor bey bana yaklaşarak:

- ciddi bir kaza geçirdiniz ama sağ kurtuldunuz. Şimdi siz kendinizi yormayin dinlenmenize bakin bayan dedi ve hemşireyle birlikte çıktı. Kaza geçirmiştim ben Kaza.

Bölüm sonu 5 yorum 10 vote sınır olmazsa bölüm geç çıkar . Kendinize iyi bakin  kuzular.Biraz kisa oldu ama siniri geçerseniz daha uzun olacak.

HAYATImIN  ÖKÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin